[OMSI 2] Mapa Projekt 2013 v. 2,5 | ||||||
![]() Projekt: Projekt 2013 Wersja: v.2.5 - własny konwert mapy do wersji OMSI 2 Autor oryginału: Max Źródło: KLIK Autor konwertu do OMSI 2: ja Opis: To jedna z największych map jakie zostały wydane, obejmująca 2 odległe rosyjskie miasta "Южный" i "Солнецнуй" z trasą biegnącą przez wioski i miasteczka "Эльнино"i "Мирный". Ogółem jest 25 linii autobusowych w tym 5 dookólnych i 1 międzymiastówka (nr 135 o długości ponad 40 km). Kawałek przejazdu linią nr 5 oraz 135: Mapa w oryginale była przeznaczona wyłącznie na rosyjskie ustawienia, więc do celu prawidłowego konwertu niezbędna była zmiana wszystkich rosyjskich nazw obiektów oraz ułożenia od nowa wszystkich tras 25 linii autobusowych. Nazwy dot. przystanków, tras zmieniłem na fonetyczny ich zapis wg tłumacza Google, nic lepszego nie przyszło mi do głowy aby mapa była przejezdna. Przetłumaczyłem też opis mapy wyświetlający sięw polu wyboru [Description] Zamieszczam w downloadzie prawie wszystkie obiekty, spliny itd. (oprócz oryginalnych folderów z "czystej" gry) z uwagi na dużą nieprzydatność tych z linku z rosyjskiego forum. maps: https://mega.nz/#!Yx4ETIpK!8b82nsTMi_NYO...dUZKLxpY30 obiekty1: https://mega.nz/#!t9AD2TIY!genUdReSIqJ1G...h8qgu3Qybs obiekty2: https://mega.nz/#!4pgCgTLI!Jl9eTHcrfS5px...Ju-gQlBwAA obiekty3: https://mega.nz/#!xkxxWbqY!XLrKJh44Sauxm...KHU5qyk3iQ splines: https://mega.nz/#!cswDQCoA!jLGKX-DC5cCT7...oerjoHRN6M Pozostałe: https://mega.nz/#!sshAHThK!P04Msi3y4zmIX...0orA0IjYkE Brakujący folder Sceneryobjects/prov: prov Rozpakować wszystkie foldery i umieścić je w odpowiednich folderach w OMSI 2. Busy jeżdżące jako AI w podstawowym ailist.cfg to Ikarus 263, Ikarus 255.70 a z samochodów to m.in. rosyjskie Łady, KamAZy Zamieściłem w folderze mapy również alternatywne ailist z innymi busami: LiAZ 5292.30, Nefaz VDL, MAZ 107, MAN NG i PKS-owe Neoplan N116F i SetraS319UL. Wystarczy usunąć w nazwie ailist.cfg tą dodatkowy dopisek aby jeździć nowym zestawem pojazdów AI. Dane pojazdy są dostępne na forum, ew, podaję link do grupy rosyjskich samochodów (archiwum "Rus traffic"- link z oryginalnego źródła) : https://yadi.sk/d/0C-co6MSTdDun Uwaga: Aby KamAZy jeździły prawidlowo należy stworzyć pusty folder AI_moskur w Vehicles i tam je umieścić zgodnie ze ścieżką: Kod: vehicles\AI_moskur\KamAZ\....bus Hofy znajdują się w folderze autobusów. W folderze mapy jest folder"TTData2" ze zwiększoną liczbą kursów AI, jak któś lubi większy ruch i jego komp to uciągnie to zawartość tego folderu (pliki .ttl skopiować do TTData) podmieniając pliki. Ruch AI w większości linii został przetestowany, autobusy kursują prawidłowo, ale jest błąd na pętli linii 6,7 i 16., którego nie mogę wyeliminować. Nie chcą wsiadać pasażerowie na 1 przystanku na pętli. Kręcą się w kółko jakby coś ich blokowało. Oczywiście przed uruchomieniem mapy sprawdzić maptoolsem obiekty oraz zgodność własnych plików z teksturami, biletami, pieniędzmi zapisanymi w global.cfg, a także z pojazdami Ai z ailists.cfg, gdyż braki mogą powodować problem z uruchomieniem mapy. A teraz w drogę ! ![]()
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD) ![]()
Aktualnie pracuję nad tworzeniem zapowiedzi przystanków po rosyjsku do mapy.
Próbka z trasy linii 5 : http://www.dailymotion.com/video/x4p1khf
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD) ![]()
Wszystko fajnie ale w katalogu Sceneryobjects brakuje katalogu BNN\Batulino a w katalogu Sceneryobjects\prov są tylko pliki .sco i niestety mapa ładuje się tylko częściowo
No skan MT to pozycja obowiązkowa, ja też miałem braki (trochę inne pliki), kiedy mapa była jeszcze tylko na sąsiedzie
![]() ![]() ![]()
Nazwy pozmieniane tylko w tym zakresie aby był czytelny przejazd.
Co do braków; ściągnąłem teraz ze swojego linku i sprawdziłem, w archiwum obiekty.7z jest folder BNN/Batulino a w obiekty3.7z jest kompletny folder prov. Trzeba po otwierać poszczególne podfoldery i tam to jest. obiekty.7z/obiekty1/Sceneryobjekts/BNN/Batulino obiekty3.7z/obiekty3/Sceneryobjekts/prov Edit: Pomyliłem się jednak , faktycznie folder Sceneryobjects/prov jest niekompletny, choć o dziwo nie powoduje to zwiechy mapy. Link do prawidłowego pliku prov: prov
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD) ![]()
Zrobiłem poprawkę do tego konwertu:
Zmiany: -Dodane rosyjskie zapowiedzi przystanków mojego autorstwa -Poprawiona nazwa 1 przystanku , przez co zamieszczam nowy folder mapy -Nowy hof Próbka zapowiedzi: LINK:Poprawka Po rozpakowaniu: 1. Foldery maps i Vehicles skopiować do gry, ale przed tym usunąć stary folder mapy Projekt 2013. 2. Plik Projekt 2013.hof podmienić z istniejącym hofem pamiętając o busach AI (wg ailist.cfg) i własnych. Uwaga: Zapowiedzi działają poprawnie z busami standardowo przystosowanymi do OMSI 2, pobierają one zapowiedź z folderu Announcements. Np. Ikarusy czy starsze busy pochodzące jeszcze z Omsi 1 najczęściej pobierają zapowiedź z folderu Sound/Ansagen. W takim wypadku pliki dźwiękowe (.wav) skopiować z folderu Vehicles/Announcements/Projekt 2013 do folderu Sound/Ansagen danego busa.
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD) ![]() | ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |