| [OMSI 2] Marcopolo Senior-Midi MB-OF1519 EV (Final) |
![]() Model: Marcopolo Senior-Midi MB-OF1519 EV Wersja: Final Autorzy: FF Design Autorzy (Model): FkN Konwersja: Robson Gomes Dźwięki: Wallace Machado e Kevin Moura Pereira Rapainty: Giuflai Ferreira Źródło: Link Download: Link Fonty: Link Opis: FF Design wypuściło finalną wersję swojego Marcopolo Senior-Midi MB-OF1519 EV. Jest to oczywiście, kolejna produkcja brazylijczyków, jednakowoż ten model klasy midi wyróżnia się wykonaniem. W paczce dostępne wersje z manualną oraz automatyczną skrzynią biegów. Screeny: ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Będę pierwszy, który tu wtrąci swoje 3 pesos .... pardon, escudos
. Do plusów zaliczę terkot silnika na wolnych obrotach, a na zewnątrz jest jeszcze fajniejszy. Dźwięki obu hamulców też są dobre, a.. odgłos retardera jest cichy, ale słyszalny. Fajnie tykają migacze, ładnie klapią szyberdachy. Ładne podświetlenie wskazówek zegarów (nieistniejących). Aktywna wskazówka paliwomierza . Pojazd posiada windę w drugim wejściu (niestety w realiach Omsi nie wykorzystaną). Mamy przerywany bieg pracy wycieraczek i dobre proporcje względem szyby, a takze zakres ich pracy. Same wycierachy są też ładnie zrobione. Fajna jest ta bramka dla pasażerów, ale obraca się z opóźnieniem. Szyby i szyberdachy otw./zam. hurtem. Niezły patent na fletnerek przy kierowcy oprócz odsuwanej szyby. Układ drzwi/okien mi się podoba (mniejszy odstęp między wejściami, niż między drugim wejściem a tylną ścianą). Do minusów zaliczę brak skal zegarów (ale kicha), a także brak kontrolek św. drogowych i kierunków. Szpary w dachu, widoczne od wewnątrz. Trochę "śpiczaste" dźwięki przy otw. drzwi i jakiś komunikat przy zamykaniu (nie bardzo ogarniam, co ta laska bełkocze ). Gdybym miał coś zmienić, to raczej w samj bryle pojazdu. A dokładnie usunąłbym drzwi obok kierowcy i skrócił nieco przód, cofając kierowcę by siedział nad kołem. Zaś jedyne wówczas wejście zrobiłbym łamane z zawiasami głównymi bliżej przodu i chowane do wewnatrz. Byłby to wówczas kolejny (patrz recenzja 1-no drzwiowego Seniora LO-915 MB ) mikrobus właściwie oddający specyfikę forum. Wystawiam mu na chwilę obecną no....jakieś 7/10
![]() |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: BxB0i0B.jpg]](http://i.imgur.com/BxB0i0B.jpg)
![[Obrazek: uG5R3cM.jpg]](http://i.imgur.com/uG5R3cM.jpg)
![[Obrazek: JGgP1yC.jpg]](http://i.imgur.com/JGgP1yC.jpg)
![[Obrazek: RwRLw0t.jpg]](http://i.imgur.com/RwRLw0t.jpg)
![[Obrazek: Qi8Lr5y.jpg]](http://i.imgur.com/Qi8Lr5y.jpg)
![[Obrazek: 0T00vNS.jpg]](http://i.imgur.com/0T00vNS.jpg)
![[Obrazek: nMXPhBG.jpg]](http://i.imgur.com/nMXPhBG.jpg)
![[Obrazek: 4WyKdGf.jpg]](http://i.imgur.com/4WyKdGf.jpg)
![[Obrazek: Y9f4Y0L.png]](http://i.imgur.com/Y9f4Y0L.png)
. Do plusów zaliczę terkot silnika na wolnych obrotach, a na zewnątrz jest jeszcze fajniejszy. Dźwięki obu hamulców też są dobre, a.. odgłos retardera jest cichy, ale słyszalny. Fajnie tykają migacze, ładnie klapią szyberdachy. Ładne podświetlenie wskazówek zegarów (nieistniejących). Aktywna wskazówka paliwomierza . Pojazd posiada windę w drugim wejściu (niestety w realiach Omsi nie wykorzystaną). Mamy przerywany bieg pracy wycieraczek i dobre proporcje względem szyby, a takze zakres ich pracy. Same wycierachy są też ładnie zrobione. Fajna jest ta bramka dla pasażerów, ale obraca się z opóźnieniem. Szyby i szyberdachy otw./zam. hurtem. Niezły patent na fletnerek przy kierowcy oprócz odsuwanej szyby. Układ drzwi/okien mi się podoba (mniejszy odstęp między wejściami, niż między drugim wejściem a tylną ścianą). Do minusów zaliczę brak skal zegarów (ale kicha), a także brak kontrolek św. drogowych i kierunków. Szpary w dachu, widoczne od wewnątrz. Trochę "śpiczaste" dźwięki przy otw. drzwi i jakiś komunikat przy zamykaniu (nie bardzo ogarniam, co ta laska bełkocze
). Gdybym miał coś zmienić, to raczej w samj bryle pojazdu. A dokładnie usunąłbym drzwi obok kierowcy i skrócił nieco przód, cofając kierowcę by siedział nad kołem. Zaś jedyne wówczas wejście zrobiłbym łamane z zawiasami głównymi bliżej przodu i chowane do wewnatrz. Byłby to wówczas kolejny (patrz recenzja 1-no drzwiowego Seniora LO-915 MB ) mikrobus właściwie oddający specyfikę forum. Wystawiam mu na chwilę obecną no....jakieś 7/10
![[Obrazek: MjfSmTd.png]](https://i.imgur.com/MjfSmTd.png)