Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Sobolowe Obiekty Scenerii

#11

mam problem z obiektami z polish roadside packa. wszystkie znaki, oprócz oznakowania poziomego mam w edytorze, ale w grze ich już nie ma
[Obrazek: yXnjk46.png]
Odpowiedz

#12

(10.09.2024, 17:33)Ogurec810 napisał(a): mam problem z obiektami z polish roadside packa. wszystkie znaki, oprócz oznakowania poziomego mam w edytorze, ale w grze ich już nie ma

Co prawda może nie powinienem tutaj odpowiadać, ale zauważyłem problem z tymi znakami, co jest raczej też powodem Twojego Ogurec problemu.

Przejrzałem wyrywkowo te pliki i niestety zauważyłem, ze znaki mają ustawione bardzo wysokie complexity:

[Obrazek: m9bW4dK.png]
Czyli trzeba mieć ustawione suwakiem w omsi "Maksymalna złożoność obiektów scenerii" na maksa, żeby było je widać w grze.

@Sobol, wiem, że moje zdanie mało raczej Cię powinno interesować, ale nie chciałbyś może tego poprawić? To dosyć kluczowe elementy i powinny mieć raczej ustawione complexity 0. Jeżeli chesz, mogę przejechać programem, który to wszystko podmieni i Ci wysłać.
hejka:)
 Podziękowania za post: Ogurec810(+1)
Odpowiedz

#13

@mmiki26, nieprawda (OMSI 2.2.032)
Moje ustawienia (testowo tak zrobiłem):
[Obrazek: HAvrWne.jpeg]
Screen z gry i edytora:
[Obrazek: Yj1HwuZ.jpeg]
[Obrazek: mp5XAXL.jpeg]
 Podziękowania za post: Ogurec810(+1)
Odpowiedz

#14

@Szaqql ja przejrzałem wyrywkowo pliki dot. znaków pionowych, gdyż to poziome Ogurecowi działają - tutaj widocznie complexity jest inne
Przykładowo znak A3
Ta sama wersja omsi, edytor vs gra
[Obrazek: v26RhWV.jpeg]
[Obrazek: LS11Afg.jpeg]
hejka:)
 Podziękowania za post: Ogurec810(+1)
Odpowiedz

#15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.09.2024, 22:00 przez Sobol.)

(10.09.2024, 18:29)mmiki26 napisał(a): @Sobol, wiem, że moje zdanie mało raczej Cię powinno interesować, ale nie chciałbyś może tego poprawić? To dosyć kluczowe elementy i powinny mieć raczej ustawione complexity 0. Jeżeli chesz, mogę przejechać programem, który to wszystko podmieni i Ci wysłać.

Wiem jak to można łatwo poprawić i do jutra wydam zaktualizowaną wersje z poprawką na to
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%

 Podziękowania za post: mmiki26(+1)
Odpowiedz

#16

Wydano zaktualizowaną wersje paczki znaków z poprawką na ustawienia complexity (widoczne zawsze niezależnie od tego ustawienia)
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%

 Podziękowania za post: mmiki26(+1) , Ogurec810(+1)
Odpowiedz

#17

Wydałem kilka paczek różnych stacji paliw które mi zalegały, dokończyłem co trzeba było i można se stawiać. Dodatkowo jest też obiekt wysp pod instrybutory dla pedantów. Linki w pierwszym poście.

[Obrazek: dsi8yJy.png]
[Obrazek: Tqsriwp.png]
[Obrazek: 4fVWRwQ.png]
[Obrazek: ZW8lH7O.png]
[Obrazek: 7ULLGxH.png]
[Obrazek: oqNkWOR.png]
[Obrazek: OR31qIY.png]
[Obrazek: jcnTDT5.png]
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%

 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , KMSzczecin(+1) , Zimaleq999(+1)
Odpowiedz

#18

Wydano: Dynamiczne bilboardy reklamowe - zasada działania taka sama jak reklam na przystankach, jest około 100 różnych reklam które losują sie przy każdym wczytaniu obiektu. Są podświetlane, w różnych wariantach.

[Obrazek: X4BEJEY.png]
[Obrazek: 5UuyAA8.png]

Link w pierwszym poście.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%

 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , Zimaleq999(+1) , bolesny(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości