-
landart
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 98
Liczba wątków: 4
Dołączył: 01-2014
Reputacja:
22
19.02.2016, 20:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2016, 20:18 przez landart.)
Nie wygląda źle, ale mimo wszystko uważam, że pozostawienie tych odbić nie jest dobrym pomysłem, bo, po pierwsze, nie będą one zmieniały się w zależności od położenia kamery oraz, po drugie, jest na nich widocznych wiele niepożądanych elementów. Najlepiej obrazuje to ostatni screen, gdzie poza poręczą możemy ujrzeć bodajże fragment jakiegoś budynku. Zresztą, ostateczna decyzja i tak należy do autora.
-
Nick™
OmnibussimulatorProjectsStudio
-
-
Liczba postów: 915
Liczba wątków: 136
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
876
19.02.2016, 20:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2016, 20:59 przez Nick™.)
Racja, odbicia jeśli zrobić, to z głową i to jedynie takie, które mają swoje stałe pozycje (np. odbicie poręczy na drzwiach można uznać za poprawne). Reszta to będą envmapy z wykorzystaniem zdjęć wnętrza. Jestem w trakcie poprawy szyb, więc i przy odbiciach się coś wykombinuje.
-
Nick™
OmnibussimulatorProjectsStudio
-
-
Liczba postów: 915
Liczba wątków: 136
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
876
04.09.2016, 17:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.09.2016, 17:46 przez Nick™.)
Taka tam tylko sprawa organizacyjna. Pojazd zostanie złożony od nowa, karoseria i elementy wnętrza zostaną przemodelowane by uzyskać lepsze i precyzyjne efekty.
-
Nick™
OmnibussimulatorProjectsStudio
-
-
Liczba postów: 915
Liczba wątków: 136
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
876
Takie odświeżenie tematu po zakończeniu prac nad Psiukiem i powrót do mojego flagowego modelu.
Prace nad nim ruszą już od stycznia 2017 roku. Póki co poprawiłem znacznie bryłę karoserii by nie było kantów w miejscach gdzie nie powinny być, lekko ją odchudziłem i utworzyłem nowy szablon do malowań oraz wprowadziłem drobne korekty do tekstur elementów widocznych wewnątrz. Więcej screenów wkrótce.
-
Solwayek
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 363
Liczba wątków: 43
Dołączył: 11-2015
Reputacja:
348
A tak się z ciekawości zapytam: planujesz w przyszłości zrobić SN11L?
-
Invis
Nadaktywny
-
-
Liczba postów: 1,745
Liczba wątków: 51
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
379
Cieszę się, że projekt nie upadł i nadal kontynuujesz nad nim prace. Liczę na to, że w bliższej przyszłości jednak ujrzy światło dzienne.
Jak stoisz z dźwiękami? Masz już coś, czy dopiero będziesz organizował?
~~ Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
-
Nick™
OmnibussimulatorProjectsStudio
-
-
Liczba postów: 915
Liczba wątków: 136
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
876
Bazowa wersja to odmiana miejska. Nie przewiduję innych. Póki co, model składam od nowa optymalizując go, dźwięków nie mam jeszcze.
Podziękowania za post: | Halt(+1) |
|
-
Nick™
OmnibussimulatorProjectsStudio
-
-
Liczba postów: 915
Liczba wątków: 136
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
876
23.12.2019, 22:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.12.2019, 22:39 przez Nick™.)
W związku z tym iż publikowałem na czacie zdjecie związane ze spaleniem jednego z siedmiu solbusów, automatycznie wydane może byc 6 wersji. Wbrew zaniepokojeniom prace również trwają nad H9-21. Screeny solbusa wkrotce, wydanie H9 również .
Podziękowania za post: | kolertr(+1) , Konduktor5-8(+1) , Allison(+1) , Jakuba(+1) , igor123(+1) , Sebal29(+1) , (+1) , stalker15(+1) , Pro123(+1) , maksp00(+1) , Aragok(+1) , sTaChUzDaChu123(+1) , TEG2000youtube(+1) , krzys123(+1) , Solaris1999(+1) |
|
-
bub538
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 345
Liczba wątków: 22
Dołączył: 01-2014
Reputacja:
177
|