Pliki .o3d | ||||||
Witam natrafiłem na taki poradnik co do otwierania plików .o3d w blenderze:
http://strefa-omsi.pl/Watek-Importowanie...-o3d--1157 A czy da się to zrobić z pominięciem tego: Cytat:Po pobraniu Ninja Reapera antywirus może raportować zagrożenie, ale narzędzie to jest w 100% bezpieczne. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź, P.L.
Niestety, Ninja Ripper jest głównym narzędziem które "dekoduje" pliki *.o3d i to jest najprostsza (jak nie jedyna) metoda otwierania tych plików. Nie musisz się obawiać, że coś pójdzie źle, jeśli zrobisz według poradnika na 100% wszystko się uda. Próbowałem i działa bez zarzutu.
Jest jeszcze możliwość importowania o3d zmodelerem 3. W najnowszej wersji jednak można importować tylko te o3d, które zostały exportowane ze zmodelera i nie zostały zablokowane. W wersji 3.0.3 chyba zapomniano o tej blokadzie, więc można importować o3d, ale chyba tylko z omsi1 (nie mam możliwości sprawdzenia). Sęk w tym, że trzeba kupić licencję, która kosztuje minimum 4,50$ za miesiąc, ewentualnie użyć 14 dniowego triala. Dodatkowo musisz pobrać konkretnie tą wersję: http://www.mediafire.com/download/xp06gg...+3.0.3.rar bo tylko na tej wersji to działa. Potem export do 3ds/obj i import to blendera.
Można jeszcze użyć 3D Ripper DX. Zrzuca on całą scene z gry ze wszystkimi obiektami, teksturami, shaderami itd. które się wyświetlają. Ale żeby otworzyć taki zrzut trzeba mieć 3DS MAX albo Maye. http://www.deep-shadows.com/hax/3DRipperDX.htm
Panowie, chodzi o to że jestem od roku na komputerze na którym nie mogę grać w OMSI i mam pytanie czy bez użycia gry mogę ten plik otworzyć.
Witam! Istnieje jeszcze jedna możliwość. A mianowicie / miau /.Tyn programem można każdy plik wyciągnąć,a następnie wrzucić bezpośrednio w formacie 3DS do Blendera
![]() Pozdrawiam.
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700 RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz MOBO: MSI B650 GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB D: 2 TB Kingston KC3000
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |