Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004 | |||
Witam
Tak więc mój problem polega na tym, że wgrałem sobie modyfikację na linię 59, którą zmodyfikowałem dla własnych potrzeb, dodałem linię 58 z Rodła na Gocław, a także jedną fikcyjną linie 96 z Wiszesława na Kołłątaja. Chcąc sprawdzić swoje dzieło włączyłem grę i mam coś takiego: Poniżej screen z gry oraz z edytora: ![]() ![]() Aha gra ma obecnie wersję 2.3.004 wcześniej nie miałem takich "akcji" jak ta wyżej. Dodam, że mapa normalnie ładuje się w edytorze, ale będąc szczerym zaczyna mnie to już wkurzać a reinstalka nic nie daje bo próbowałem już trzy razy i dalej nic. Tzn tak po reinstalce jest problem z rozkładami i w ogóle ta aktualizacja to jedna wielka kpina! Gra jest oryginalna jakby co. Logifile Kod: ==================== ps Nie wiem czy podobny wątek lub problem już był, a jeśli tak to proszę przypiąć go do odpowiedniego wątku. Wątek zakładam bo wyczerpały mi się pomysły jak to naprawić bo mi wyczerpały się już wszystkie pomysły. Edit: Na normalnej mapie bez modyfikacji przy próbie zmiany czasu bez modyfikacji wyskakuje mi błąd "Fehler bei coś tam" - ręce mi opadają!
Sam od 1,5 roku modyfikuję sobie Szczecin dla własnych potrzeb i miałem taki problem 3 razy. To za bardzo, wg mnie, nie zależy od wersji, tylko od wybredności edytora.
U mnie pomagało zastępowanie edytowanych tego samego dnia (lub od ostatniego udanego grania na tej mapie) tile'ów na te z moich kopii zapasowych mapy, które sobie zawsze robię przed "wielkimi inwestycjami" ![]() ![]() Niestety, mało kto robi kopie zapasowe, więc bez niej mój sposób nie wypali, no chyba że podmienisz na oryginalne pliki z paczki.
Zapasowe pliki mam, ale w moim przypadku nic to nie dało. Ba nawet poddmiana oryginalnych plików nic nie zmienia bo dalej po włączeniu gry nic nie ma. No może poza lewitujacymi w powietrzu pojazdami.
A jesteś pewny, że podmieniałeś dokładnie te tile, na których coś zmieniałeś?
Jeden zły, cała mapa nie wczytuje, taka filozofia OMSI... Jeśli to nie wina skrzaczonego tile'a to pierwszy raz coś takiego widzę. I byłoby to w sumie mało logiczne, jeśli chodzi o inne błędy, które znam, gdyby to tak nie było. Tworzenie linii mi nigdy tego bugu nie stworzyło. Problem z ailistem też nie to samo.
Generalnie to problem zaczyna się wtedy, kiedy wgrywam folder z mapą po moich modyfikacjach tzn robię tak wgrywam normalną Modyfikację na linie 59 wszystko działa zarówno w edytorze jak i w grze.
Pewnie OMSI tak ma, ale ileż można....cierpliwość ma swoje pewne granice! EDIT: Problemem nie są title czy inne spliny tylko plik global, który zapewne jest uszkodzony bo po wgraniu wszystkiego na "czysto" o dziwo wszystko działa, a pojazdy nie lewitują w powietrzu. ps Tak z tworzysz linie czy mapy? Bo miałbym małą prośbę.
Po dłuższej przerwie ten problem znowu pojawił się na zmodyfikowanej mapce 59 kurs do Nerhinga. O dziwo wersja bez modyfikacji działa nawet po zmianie ailists i folderu TT na starszą wersję gry. Naprawdę nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną takiego problemu
ps OmniCity sprawdź proszę PW. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |