Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Problem z odinstalowaniem Logitech Profiler'a.

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.06.2016, 17:50 przez Magister.)

Witam.

Mam problem. Otóż podczas instalowania Logitech Profilera wyskoczył mi bluescreen i musiałem zrestartować komputer. Niestety po włączeniu Profiler nie działał. Chciałbym więc go zainstalować ponownie, ale się nie da, bo już niby jest zainstalowany. No jest, niestety tylko 15MB i przy próbie odinstalowania wyskakuje taki oto błąd:

[Obrazek: 1olrsZt.png]

Czy jest ktoś w stanie napisać mi jak odinstalować tego całego Profilera?

Pozdrawiam i proszę o pomoc:-)
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.06.2016, 18:19 przez Filop.)

Próbowałbym odinstalować za pomocą jakiegoś innego programu np. CClaner choć to program do czyszczenia to tak ową funkcję posiada. Innym wyjściem jest usunięcie folderu w którym Profiler jest zainstalowany a następni jego ponowna instalacja.
 Podziękowania za post: Magister(+1)
Odpowiedz

#3

Wykonaj tzw. clean boota (instrukcja tutaj, w zależności od systemu> https://support.microsoft.com/en-us/kb/929135) i spróbuj po uruchomieniu kompa bez zbędnych usług odinstalować Profilera.
[Obrazek: fldoEhW.png]
 Podziękowania za post: Magister(+1)
Odpowiedz

#4

(15.06.2016, 18:19)Filop napisał(a): Próbowałbym odinstalować za pomocą jakiegoś innego programu np. CClaner choć to program do czyszczenia to tak ową funkcję posiada. Innym wyjściem jest usunięcie folderu w którym Profiler jest zainstalowany a następni jego ponowna instalacja.

Próbowałem, niestety nic to nie dało.

(15.06.2016, 18:33)helvete napisał(a): Wykonaj tzw. clean boota (instrukcja tutaj, w zależności od systemu> https://support.microsoft.com/en-us/kb/929135) i spróbuj po uruchomieniu kompa bez zbędnych usług odinstalować Profilera.

Nie pomogło. Dalej to samo.:(
Odpowiedz

#5

Gdy usuwasz ręcznie folder Profilera to czy Windows wyrzuca jakiś błąd?
[Obrazek: fldoEhW.png]
Odpowiedz

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.06.2016, 18:57 przez Filop.)

Spróbuj jeszcze sprawdzić rejestr i naprawić błędy z nim związane. Wyjściem może być również update Javy. Ostatecznie wykonaj skan instalator komendą sfc /scannow.


EDIT: Wpis odpowiadający w rejestrze za instalator: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SQMClient\Windows\DisabledSessions
Spróbuj usunąć ten wpis.
 Podziękowania za post: Magister(+1)
Odpowiedz

#7

@helvete

No właśnie ja ten folder usunąłem, nie wywaliło żadnego błędu, a to tutaj dalej siedzi. Dla mnie to jest niepojęte. :E
[Obrazek: 8dGS1FX.png]
Odpowiedz

#8

A spróbuj może w trybie awaryjnym odinstalować ten program.
[Obrazek: fldoEhW.png]
 Podziękowania za post: Magister(+1)
Odpowiedz

#9
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.06.2016, 15:38 przez Magister.)

No nic to nie daje. Nawet w tym całym trybie awaryjnym wyskakuje komunikat, jeszcze inny.
[Obrazek: 8deI83T.png]

Przeinstaluję system, ostatnio pomogło, to teraz też pomoże. :iksde:

EDIT:
Proszę o zamknięcie. Przeinstalowałem Windowsa i działa. :E
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości