Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 4.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Project New LED Matrix Script
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 52
Dołączył: 04-2020
Podziękowań: 26
Post: #1
Project New LED Matrix Script
Nazwa modyfikacji: Project New LED Matrix Script
Autor: wyeliminowany
Wersja: 0.625
Data ostatniej aktualizacji: 08.02.2023


Opis:
Modyfikacja zawiera skrypt wyświetlaczy napisany całkowicie od podstaw, nie wykorzystując mechaniki wyświetlaczy klapkowych zastosowanej w oryginalnym skrypcie MANów zawartych w podstawce gry i pochodnych. Operuje on na bitmapach tworzonych osobno dla linii, kierunku i piktogramów, co umożliwia utworzenie animacji przewijania napisów zawartych na wyświetlaczach. Skrypt zawiera także funkcję wyświetlania czasu pozostałego do odjazdu (jeśli pojazd znajduje się na przystanku początkowym i ma wybrany rozkład jazdy), negatyw (WIP) oraz funkcję wyświetlania piktogramów (WIP). Więcej informacji znajduje się w pliku PDF dołączonym do paczki.

Skrypt oraz model wyświetlaczy trzeba samodzielnie wstawić do pojazdu!





Zmiany w wersji 0.625:
- poprawa błędów z poprzedniej wersji;
- setvar dodający szeroki tylny wyświetlacz;
- wyświetlanie przebiegu trasy (nazwy ulic) na bocznym wyświetlaczu jako setvar (Add-On do skryptu).
- oddzielenie informacji dla wyświetlacza przedniego, oraz bocznego w pliku .hof (dodatkowe dwie linijki pod [addterminus], patrz ReadMe).

Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2023 12:26 przez wyeliminowanyPL.)
24.12.2022 14:20
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: pabu24 , K7A , Allison , szymon kuśnierczak , lolleker , Krakowskie Autobusy , DonRemko , szojusz , Jakuba , krzysztof.miesiak@wp.pl , krzys123 , Sebal29

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1359
Post: #2
RE: Project New LED Matrix Script
37 fpsów na Grundorfie? Cięzko trochę ten skrypt jak na prawie pustą mapę:X

Ale szacun za robote przy skrypcie:tak:

24.12.2022 23:00
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 52
Dołączył: 04-2020
Podziękowań: 26
Post: #3
RE: Project New LED Matrix Script
(24.12.2022 23:00)Allison napisał(a):  37 fpsów na Grundorfie? Cięzko trochę ten skrypt jak na prawie pustą mapę:X

Ale szacun za robote przy skrypcie:tak:

Kwestia ustawień. W większości pojazdów mam podobne FPSy na Grundorfie.

24.12.2022 23:44
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 11-2022
Podziękowań: 0
Post: #4
RE: Project New LED Matrix Script
jakieś instrukcje? totalnie nie idzie mi jakoś wgrywanie tego...

20.01.2023 18:50
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 06-2022
Podziękowań: 1
Post: #5
RE: Project New LED Matrix Script
Czytałeś ReadMe?

20.01.2023 20:11
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 11-2022
Podziękowań: 0
Post: #6
RE: Project New LED Matrix Script
Tak, czytałem ale niestety nie za dużo z tego zrozumiałem... wygodniej by było by zrobić tutorial na to, chyba że ktoś chce się podzielić już wgranymi plikami do Mercedesów Conecto

20.01.2023 20:50
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 02-2018
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: Project New LED Matrix Script
Czy w następnej wersji wydałbyś razem z zmodowanym conecto albo chociaż z plikami wyświetlaczy?
Niestety z poradnika wiele się nie dowiedziałem co edytować w blenderze i jak. :-(

15.03.2023 01:53
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: