| Renault PR180 | |
Dzisiaj przedstawię Wam pewną ciekawostkę taborową. Mianowicie chodzi mi o pojazd Renault PR180! Jest to przegubowa odmiana krótkiego PR100, produkowana przez firmę Renault w latach 1981-1994
DANE TECHNICZNE: Liczba oraz układ drzwi: 3 drzwi w układzie 2-2-2 Silnik: Renault MIPS 06.20.45 (Moc od 253KM do 302KM) Skrzynie biegów: ZF 4HP500, ZF 5HP500, ZF 4HP590, ZF 5HP590, Voith D864 (nie ma dokładnych informacji, która dokładnie, najprawdopodobniej D864.3E) Liczba przełożeń: 4 lub 5 Wysokość: 2915mm Szerokość: 2500mm Długość: 17672mm Masa własna: 14120kg CZY TEN POJAZD BYŁ W POLSCE? Jak najbardziej! W Polsce zadomowił się w rękach trzech przewoźników! (przynajmniej tyle mi wiadomo, napiszcie w komentarzu czy u innych też był) a) Henzago Ruda Śląska (#4, #10 - oba zarejestrowane jako SAM) b) MPK Olsztyn (#1037, #1038, #1039, #1040, #1041) c) MPK Kraków (jedna sztuka jako autobus testowy, nie został przyjęty) Najdłużej jeździły u Zagozdy. Spłonęły w pożarze zajezdni na Chebziu w 2010 roku, a firma ogłosiła upadłość. ZDJĘCIA (źródło: Phototrans) I tu jak zgodnie z tradycją mam do Was kilka pytań! 1. Czy ten pojazd miałby swoje miejsce w OMSI? Wydaje mi się, że tak. 2. Jak wspominacie ten pojazd, jeżeli go pamiętacie?
Pamiętaj aby po porządnym jedzeniu zapalić
/ ciach /
W Polsce to można o takich długich tylko pomarzyć przez obecne prawo (w sumie z pewnej strony zrozumiałe). Zapomniałem akurat o takiej odmianie.
Pamiętaj aby po porządnym jedzeniu zapalić
| |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

Normalnie w ruchu - Bordeaux![[Obrazek: Renault-Megabus-vue-avant-droite-TBC-Gar...r-1999.jpg]](https://i.postimg.cc/MHnZ2B6Q/Renault-Megabus-vue-avant-droite-TBC-Gare-Saint-Jean-Bordeaux-hiver-1999.jpg)