Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[Rozwiązane] Błąd przy dodawaniu własnego obiektu na mapę

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2016, 16:46 przez Misiek5.)

Witam,
mam problem z dodaniem obiektu na mapę. Ładuje się do edytora, ale postawić się go nie da. Model robiony w Blenderze 2.75, wyeksportowany w 2.49b zgodnie z instrukcją Coyotka.

Screen błędu: https://hostmat.eu/images/44256741562186880312.png

Sprzęt: i5-4690K
GTX460
8GB RAM

Download modelu: http://programowy.hitowy.pl/rotunda_blad.zip

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc,
Misiek5.
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.01.2016, 22:30 przez pause1.)

Czy po próbie postawienia tego obiektu znikają wszystkie inne obiekty z mapy, czy pozostają tak jak powinny być?:)
Spróbuj obiekt postawić na innej mapie, NewMap czy Szczeciniu, bez różnicy.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#3

(28.01.2016, 22:29)pause1 napisał(a): Czy po próbie postawienia tego obiektu znikają wszystkie inne obiekty z mapy, czy pozostają tak jak powinny być?:)
Spróbuj obiekt postawić na innej mapie, NewMap czy Szczeciniu, bez różnicy.
1. Pozostają. Gdy próbuję postawić drugi raz ten obiekt, to nic się nie dzieje, błędu nie wywala i obiektu nie stawia.
2. Wywala błąd, ten sam.
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#4

Wywal wpis collision mesh i nazwę pliku pod nim. Wtedy spróbuj postawić.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

 Podziękowania za post: Misiek5(+1)
Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.01.2016, 22:53 przez Misiek5.)

Teraz działa:)
Wpisanie na nowo [collision_mesh] powoduje błędy.
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#6

w takim razie możesz jeszcze spróbować zostawić samo collision mesh, bez zwykłego mesha.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#7

(28.01.2016, 22:58)pause1 napisał(a): w takim razie możesz jeszcze spróbować zostawić samo collision mesh, bez zwykłego mesha.
Wywala.
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#8

To zostaw samego mesha i już :iksde:
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#9

A co z kolizjami?
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#10

Omsi powinno samo wygenerować ściany... Postaw obiekt i przetestuj w grze :d
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

 Podziękowania za post: Misiek5(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości