Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Sanos S-314 (BETA)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.05.2013, 16:10 przez skawek.)

[Obrazek: lttsl95.jpg]

Model: Sanos S-314
Wersja: BETA
Autor konwersji do OMSI: Ralexx
Autorzy oryginalnego modelu (i części do VBusa): Milcho, H10-10 oraz Jendomen

Źródło: Link
Download: Link


Opis:
Wersja Beta Sanosa S-314. Do wyboru mamy pięć wersji - wszystkie widać na jednym ze zdjęć. W wersji beta autobus posiada dźwięki z MAN-a.

Screeny:
[Obrazek: Dvh0KeU.jpg]
[Obrazek: afspYu8.jpg]

Odpowiedz

#2

Pobrałem, wczytałem, wyrzuciłem... jedna, jedyna animacja - fotela (drugiego kierowcy?), bryła na poziomie L11, albo nawet i gorzej. To jest pre-alpha zaraz po skonwertowaniu kiepskiej jakości modelu. Szkoda miejsca na dysku i bajtów transferu na pobranie.
Odpowiedz

#3

Przypomina mi niewiem czemu Sana H100B.
Ile waży paczka ?
[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
Odpowiedz

#4

Około 40 MB. A mi natomiast przypomina Autosana H9-35:)
Odpowiedz

#5

Wiadomo prawdziwe Sanosy mają troszkę okrągłości. Beta jak beta, po prostu konwertowana z Vbusa i ulepszona. Ino, trochę nieproporcjonalny jest.
Odpowiedz

#6

Przejechałem się nim:
Karoseria: 4
Dźwięki: 2 (od MANów standardowych)
Tekstury: 5
Pulpit:3

Co daje średnią 3.25

pozdrawiam;)
[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
Odpowiedz

#7

Król PKS-u za czasów Gierka

Wielkie dzięki za wstawienie. Nie oceniam modelu, nie jest to Twoja robota, zawsze można sobie , dzięki tej wstawce przypomnieć jak Sanosy razem z Tamami "królowały" na szlakach naszego PKS, i jak miało być dzięki temu "luksusowo". Jak na tamte czasy pamiętam jak obsługi Warszawskie linie podmiejskie z byłego już pseudo dworca PKS przy ul. Puławskiej , czy dalsze trasy z Warszawy do Zakopca , Ustrzyk, Rzeszowa, Wrocławia, Kudowy itp itd...
I to był luksus na tamte czasy, jednak z perspektywy czasu wydaje się być złomem. Dlatego tak bardzo dziękuje za wstawienie zestawu modeli "Sanos"


Może kiedyś ludzie z Bałkanów w amoku przyjmowania turystów przygotują lepszą wersję czy zestaw wersji Sanosa.
A było ich sporo.

Dziękuje i pozdrawiam.
SUKCES ! Po kilkunastu latach prób i błędów udało się osadzić już zamiast tomografu, od rezonans komputerowy-mobilny w środku kontenera !
Odpowiedz

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2014, 15:56 przez szmelcedes.)

Nie lubię odkopywać, ale muszę zapolemizować.
Sanos złomem? Człowieku, do dziś świetnie wspominam S415-tki z PKS Busko-Zdrój i PKS Ostrowiec Św., które widywałem prawie codziennie, a jeździłem przynajmniej 4 razy w miesiącu. To był naprawdę luksus, wentylacja doskonała - poprzez okna i szyberdachy oraz nawiewy. Ogrzewanie - cud miód. Brzmienie też genialne (buski posiadał silnik SW680, zaś ostrowiecki oryginalny jugosłowiański FAMOS, w obu skrzynia S6-90). Fotele - poezja, wystarczająco miękkie i na tyle twarde, żeby nie bolał tyłek i kręgosłup. Zawieszenie świetnie wybiera nierówności, a kierowcy chwalą sobie sposób, w jaki autobus się prowadzi. S415 to konstrukcja taka sama jak S314, różniły się tylko i wyłącznie tyłem autobusu.

Sam model jest niestety do luftu, o ile w VBusie jeszcze był do przełknięcia, o tyle w OMSI nie nadaje się nawet jako AI. Szkoda, bo nadawałbym świetny klimat pekaesowskim mapkom.
Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."
 Podziękowania za post: Konduktor5-8(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: