Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Scalenie Berlina 1986-94 i New Berlina v2.1

#1

Problem taki jak w temacie.
Chciałbym scalić podstawowy Berlin z OMSI2 i New Berlin v2.1 autorstwa Cristiana Skyttera. Chodzi mi o odcinek od Rathaus Spandau do U-Ruhleben.

Mniemam, iż trzeba skopiować odpowiednie Tile z podstawy, jednak chcę sięgnąć porady, czy w wyniku takiego zabiegu gra nie będzie "sypać" błędami.

Dziękuję za pomoc;)
Odpowiedz

#2

(22.08.2015, 11:52)Mati15W napisał(a): czy w wyniku takiego zabiegu gra nie będzie "sypać" błędami.

Tego to Ci nawet twórcy gry nie potwierdzą. Teoretycznie skopiowanie tile powinno dać radę, o ile wysokość terenu dopasujesz (jeśli jest inna) i dopasujesz ulice z jednego tile, do ulic z drugiego tile (bo raczej na styk pasować nie będą). A błędy, to stary dobry przyjaciel ludzi tworzących modyfikacje do OMSI.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.08.2015, 12:13 przez Allison.)

Hehe, może nie znam się na OMSI, ale chyba pierwszy Tile (na większości mapach) to tile_0_0. Wiadomo, dlaczego Cristian Skytter nie połączył swojego Berlina z tym z OMSI2 :E

[Obrazek: Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.png]
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.08.2015, 17:13 przez skawek.)

Ewentualne ogólne informacje na temat łączenia map znajdziesz w Informatorze ( http://strefa-omsi.pl/Watek-Laczenie-dwoch-map--1430 ), ale wszystkie pewnie już znasz.

Niestety, sądząc po ilości problemów które pojawiały się na poszczególnych forach, można stwierdzić, że nie jest to łatwy proces a niektóre błędy mogą nie być w ogóle do wyeliminowania. Im większe mapy tym wiadomo, więcej pracy i więcej miejsc, gdzie OMSI może się wysypywać. Dopóki nie spróbujesz to się raczej nie przekonasz.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.08.2015, 11:40 przez Allison.)

Zacząłem scalać jeden Berlin z drugim, ale już jest pierwszy błąd

Rzeczywiście M&R podniosło mapę w OMSI2.:(
[Obrazek: Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg]

Czy jest możliwe obniżenie poziomu DLA całego tila, czy jedynym rozwiązaniem jest wyrównanie poziomu w edytorze?

Edit:
Uznałem, że całe to scalanie to nieopłacalna robota. Nie dość, że cały teren został podniesiony o 37 metrów, to jeszcze, niektóre obiekty chociaż są na wysokości 37 metrów, mają w okienku "z" 0 metrów. Prawdopodobnie mapa (po dodaniu kilku następnych tilów) będzie całkowicie niegrywalna.:(
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości