Scalenie Berlina 1986-94 i New Berlina v2.1 |
Problem taki jak w temacie.
Chciałbym scalić podstawowy Berlin z OMSI2 i New Berlin v2.1 autorstwa Cristiana Skyttera. Chodzi mi o odcinek od Rathaus Spandau do U-Ruhleben. Mniemam, iż trzeba skopiować odpowiednie Tile z podstawy, jednak chcę sięgnąć porady, czy w wyniku takiego zabiegu gra nie będzie "sypać" błędami. Dziękuję za pomoc ![]() (22.08.2015, 11:52)Mati15W napisał(a): czy w wyniku takiego zabiegu gra nie będzie "sypać" błędami. Tego to Ci nawet twórcy gry nie potwierdzą. Teoretycznie skopiowanie tile powinno dać radę, o ile wysokość terenu dopasujesz (jeśli jest inna) i dopasujesz ulice z jednego tile, do ulic z drugiego tile (bo raczej na styk pasować nie będą). A błędy, to stary dobry przyjaciel ludzi tworzących modyfikacje do OMSI.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Ewentualne ogólne informacje na temat łączenia map znajdziesz w Informatorze ( http://strefa-omsi.pl/Watek-Laczenie-dwoch-map--1430 ), ale wszystkie pewnie już znasz.
Niestety, sądząc po ilości problemów które pojawiały się na poszczególnych forach, można stwierdzić, że nie jest to łatwy proces a niektóre błędy mogą nie być w ogóle do wyeliminowania. Im większe mapy tym wiadomo, więcej pracy i więcej miejsc, gdzie OMSI może się wysypywać. Dopóki nie spróbujesz to się raczej nie przekonasz.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Zacząłem scalać jeden Berlin z drugim, ale już jest pierwszy błąd
Rzeczywiście M&R podniosło mapę w OMSI2. ![]() ![]() Czy jest możliwe obniżenie poziomu DLA całego tila, czy jedynym rozwiązaniem jest wyrównanie poziomu w edytorze? Edit: Uznałem, że całe to scalanie to nieopłacalna robota. Nie dość, że cały teren został podniesiony o 37 metrów, to jeszcze, niektóre obiekty chociaż są na wysokości 37 metrów, mają w okienku "z" 0 metrów. Prawdopodobnie mapa (po dodaniu kilku następnych tilów) będzie całkowicie niegrywalna. ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |