Słowniczek do plików konfiguracyjnych pojazdów | |||
Słowniczek niezbędny do pliku .cfg [mesh] - nowy obiekt [matl] - przypisanie odpowiedniej tekstury [matl_nightmap] - Dodanie podświetlenia do obiektu widzialnego po włączeniu świateł lub przycisku [viewpoint] - punkt widzenia obiektu, mamy do wyboru 4 liczby Cytat:0 = wciąż [mouseevent] - dodanie obiektu który zadziała po kliknięciu przyciskiem myszki [newanim] - dodanie obiektu do animacji origin_rot_x/y/z - ilość wyrażona w stopniach obrotu obiektu [light_enh] - dodanie oświetlenia [visible] - znikanie, pojawianie się obiektu ( w MAN po kliknięciu rury na której jest kierownica, kierownica znika i na odwrót ) anim_trans - przyporządkowanie obiektu pod opcje wybrania klawisza ( Ustawienia klawiszy ) [matl_alpha] - tekstura alfa [interiorlight] - dodanie oświetlenia wnętrza [spotlight] - wyznaczenie miejsca nawierzchni która ma być oświetlana przez światła [light_enh_2] - dodanie nowego światła zewnętrznego Słowniczek niezbędny do pliku .bus [friendlyname] - Marka autobusu, model i malowanie [description] - opis autobusu wyświetlany po prawej stronie w wyborze pojazdu [end] - koniec [number] - wybranie pliku odpowiadającego za rejestracje pojazdu [kmcounter_init] - stan licznika przejechanych kilometrów [sound] - wybranie pliku do dźwięków modelu [sound_ai] - wybranie pliku do dźwięków modelu w AI [model] - wybranie pliku .cfg modelu [paths] - ścieżki chodzenia pasażerów [add_camera_driver] - dodanie kamery dla gracza [add_camera_reflexion] - dodanie kamery widocznej w lusterku [mass] - masa pojazdu wyrażona w tonach [momentofintertia] - moment bezwładności [rollwiderstand] - ustalenie oporu ![]()
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |