Solbus SM18 SolCity LNG | |||
Witam jak już wszystkim wiadomo dzisiaj tj. 23.01.2015 zostały na stan MZA Warszawa wpisane 10 sztuk Solbusów z napędem LNG
Moje pytanie do was co wy myślicie na temat tych solbusów a może by ktoś się zaoferował na zrobienie takiego modelu do OMSI ? ![]()
Na pewno nie ja, bo nie umiem się robić. Sam pomysł fajny i z chęcią Pojeździłbym Solbusem w OMSI. Co to jest to LNG?
Procesor: -
RAM: - Karta Graficzna: - System Operacyjny: - https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08
Jeśli mam być szczery, nie jestem zadowolony z dostawy tych Solbusów. Może i to dobry krok w stronę dbania o środowisko ale szkoda, że dla MZA często liczy się tylko cena. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie jakość wykonania Solbusów SM18. Po co marnować pieniądze na pojazdy, które po ROKU eksploatacji są w znacznie gorszym stanie niż Jelcze M121M i Neoplany N4020/N4020td ? Pozostałości wozów z lat 90-tych już wkrótce znikną, bo zastąpią je nowsze. Jak ktoś w końcu się nie opamięta, to czarno widzę przyszłość komunikacji autobusowej w Warszawie.
Podjąłbym się stworzenia takiego modelu ale na razie nie mam chęci i umiejętności ![]()
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB) System: Windows 10 Pro
Solbusy SM18 (na klasyczny napęd) jeżdżą po Warszawie od początku 2014 roku.
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB) System: Windows 10 Pro
Mój błąd. Nie, LNG mają jeździć od 15 lutego. Info stąd - http://www.omni-bus.eu/joomla/index.php?...wiadomosci
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB) System: Windows 10 Pro
Złom nad złomem, to samo jest z LNG SM12, trzeszczy jak krzesło w jelczu, wyje jak kot, mało miejsca, ogólnie autobus jest masakra
![]()
Mnie najbardziej martwi ten fakt:
Cytat:Podczas przeprowadzanej próby drogowej 23 kwietnia 2010 w autobusie Solbus Solcity napędzanym gazem ziemnym (LNG) doszło do pożaru, w wyniku którego spaleniu uległ cały autobus w czasie 10 minut. W zdarzeniu brało udział 16 osób. Po wypadku komisja producenta ustaliła, iż przyczyną pożaru było uszkodzenie węża hydraulicznego napędu wentylatora. Olej hydrauliczny zapalił się w wyniku kontaktu z gorącym kolektorem wydechowym silnika, następnie pożar objął całą komorę silnika i mimo natychmiastowego użycia gaśnic przez obsługę nie udało się ugasić pożaru.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |