Szombathely |
![]() Projekt: Szombathely Autor: Waterloo21 Źródło: - Download: - Opis: Szombathely to miasteczko wschodnich Węgier tuż przy granicy z Austrią. Jednobrygadowa linia 7 kursuje między cmentarzem a dworcem. Kurs zajmuje około 15 minut. Mapa jest odwzorowaniem realnego układu jezdni i ich otoczenia. Osobiście przetestowałem i powiem tak - mapa wyśmienita dla słabszych komputerów. Wydajność porównałbym do Grundorfu (pewnie posiadacze słabszych maszyn poprawią mnie, że jednak trochę większe), a jednak nie wieje monotonią, otoczenie jak i skrzyżowania są zróżnicowane. Ani jednego zwolnienia FPS-ów (nie licząc momentów doczytywania segmentów). Minusy to zbyt luźny rozkład, tzw migające skrzyżowania i dziwny układ pasów na jednym z odcinków blisko centrum Szombathely. Oczywiście za wadę można także uznać tylko jedną linię i jedną brygadę, ale jeździ się i tak przyjemnie. Świetna podstawa do rozbudowy.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
423 MB
![]() Kilka informacji technicznych: - mapa przystosowana jest tylko i wyłącznie do wersji 1.04, aby grać na starszych wersjach należy skorzystać z dołączonego w folderze mapy pliku ailists.cfg.1_01 (skasować oryginalny plik ailists.cfg a w tym skasować na końcu "1_01") - ailists dla wersji 1.01 ma trochę więcej samochodów AI niż wersja dla 1.04, można więc nawet na 1.04 korzystać ze starszego ailists - mapa posiada dołączone WSZYSTKIE pliki łącznie ze sceneriami, pojazdami AI, etc. @EDIT: Przejechałem mapę w dwie strony, mogę wydać opinię. Zdecydowanym minusem mapy jest tylko jedna linia i to dość krótka (ok 15 minut). Sceneria nie jest może bogata i urozmaicona, ale jest bardzo dobrze rozmieszczona, nie ma dziur, pustych miejsc. Bardzo ciekawy układ dróg, a AI wydaje się zachować na prawdę dobrze. Nie wiem, czy to przypadek, ale w większości map AI nie jest zainteresowane obecnością znaku "ustąp pierwszeństwa" i ryje się pod koła, gdy pierwszeństwa nie ma, tak samo w drugą stronę - gdy pierwszeństwo ma, stoi i czeka, aż przejedziesz. Tutaj dwa razy AI zastosowało się do znaków, co zdecydowanie poprawia realność rozgrywki. Co do wydajności, zanim uruchomiłem mapę, zmieniłem domyślnego MAN'a NL202 na mojego D94, bo wiedziałem, że mój sprzęt nie udźwignie NL'ki jako AI i, mimo tego, wydajność jest zdecydowanie gorsza niż Grundorf. Przy mojej karcie graficznej jestem piekielnie wyczulony na wydajność i muszę stwierdzić, że jak na tak małą mapkę jest nawet kiepska, bo w dwóch miejscach D94 raczył sobie poskakać nawet. Nie zmienia to faktu, że na 99% Waszych komputerów ta mapa powinna śmigać bez najmniejszych ścinek. Kolejną fajną rzeczą są nowe pojazdy AI. Zauważyłem BMW M5, Golfa IV, Skodę Octavię (sedan i kombi) Wyniki testu wydajności: Grundorf: ~14fps Szombathely: ~12fps Ocena (-1 za tylko jedną linię i krótką trasę) mocne 7/10
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Dostępna jest wersja druga tej mapy - mamy dodatkowo 4 linie
Bezpośredni link do Downloadu : https://mega.co.nz/#!gFRhEaJA!aaS0ewY3Ov...qliX2KZY-8 Skąd info ? http://www.gsmmedia.hu/vbusforum/index.p...f0064f8452 - na samym dole opis Szerokości / [hide] Poszło w las? /
Ściągnąłem drugą wersję tej trasy i przejechałem się na linii 30Y. Mapa bardzo fajna. Chociaż po ściągnięciu wersji z powyższego posta brakowało mi kilku splinów i plików z sceneryobjects, ale po ściągnięciu pierwszej wersji mapy i przekopiowaniu folderów Splines oraz Sceneryobjects OMSI już "nie wołało" o pliki
![]() Tak jak pisałem mapa bardzo fajna, chociaż znalazłem błędy. Na niektórych parkingach nie ma (u mnie) tekstury - powierzchnie parkingów są białe. Poza tym jadąc na linii 30Y w kierunku "Oladi varosrrsz" na skrzyżowaniu (w kształcie litery T) za przystankiem Autobusz allomas, gdy zapaliło zielone światło dla kierunku z którego jechałem (pionowa część litery T) to kierowcy przede mną stali, bo jadący z prawej strony poziomej części litery T dalej jechali (no chyba, że jak w Polsce przejeżdżali na "późnym pomarańczowym"/wczesnym czerwonym ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |