Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[Tekstura]  (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.

#1

Witam,

pobrałem modyfikację Szczecińskie tekstury by R.H. i niektóre Solarisy posiadają jedynie zmienione wewnętrzne tekstury (np. obicia siedzeń, poręcze itp.), a zewnętrzne są wyświetlane jako berlińskie BVG. Pobrałem każde malowanie dla poszczególnych wersji Solarisów z modyfikacją MOKI. Czy ktoś zna przyczynę występowania takiej sytuacji ?

Pozdrawiam,
Porscheee
Odpowiedz

#2

Zmienione tylko wnętrze bo pewnie tekstura zewnętrzna będzie się wyświetlała tylko na konkretnej wersji solarisa (tj. 10/12/15/18m). Jeżeli masz samo wnętrze to spróbuj odpalić teksturę na innym solarisie (patrz nawias wyżej).
Odpowiedz

#3

(03.10.2015, 19:13)Kadziu napisał(a): Zmienione tylko wnętrze bo pewnie tekstura zewnętrzna będzie się wyświetlała tylko na konkretnej wersji solarisa (tj. 10/12/15/18m). Jeżeli masz samo wnętrze to spróbuj odpalić teksturę na innym solarisie (patrz nawias wyżej).

Chodzi o to, że ja te Solarisy dopisałem do Ailistu i czasami mi generuje w ruchu AI szczecińskie malowania Solarek, ale w większość jeździ w BVG. Nawet jak wybieram dla siebie dany model Solarisa to około 80% numerów taborowych ma zewnętrzne malowanie BVG, dlatego też poszukuję rozwiązania, jak to zmienić.
Odpowiedz

#4

Bo nie wszystkie numery taborowe są na dany autobus. Zobacz sobie w wątku z teksturami jaki numer taborowy odpowiada danemu pojazdowi.
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
Odpowiedz

#5

(03.10.2015, 21:33)CraherPL napisał(a): Bo nie wszystkie numery taborowe są na dany autobus. Zobacz sobie w wątku z teksturami jaki numer taborowy odpowiada danemu pojazdowi.

Spostrzegłem to w grze, że mimo zmiany modelu Solarisa to w malowaniach widnieją tekstury numerów taborowych, które są przeznaczone do innych modeli. Czy jest taka możliwość, aby do poszczególnego modelu przypisać jedynie te malowania, które działają na nim w 100% ? Nawet nie chodzi mi o te numery taborowe, aby się zgadzały, jedynie o malowanie - zapewne autor modyfikacji robił ją pod swój zmodyfikowany Ailist, gdzie miał wypisane poszczególne numery taborowe dla odpowiednich brygad. Ja działam na podstawowym Ailiście dla Projektu Szczecin v.4.0.1. No chyba, że ktoś z Was ma pliki, które podmieniają podstawowe malowanie BVG na szczecińskie ?:)
Odpowiedz

#6

Nie lepiej pobrać ailist od autora malowan? :D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz

#7

No to w ailiscie wypisać dla np su12 tylko numery 1100-1109, 1247-1249, 1900-1908
Odpowiedz

#8

(04.10.2015, 00:32)CraherPL napisał(a): No to w ailiscie wypisać dla np su12 tylko numery 1100-1109, 1247-1249, 1900-1908

Byłbym wdzięczny, gdybyś pokazał mi te wypisanie brygad na poniższym kodzie, który jest częścią mojego Ailist:

Kod:
[aigroup_2]
SPAK MAXI
Projekt Szczecin
vehicles\Solaris BVG_Modded\Urbino 12_3doorsMOKI.bus
[end]
Odpowiedz

#9
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.10.2015, 13:37 przez CraherPL.)

No to będzie trzeba troszkę to pozmieniać ale proponuje ci pobrać realny ailist do szczecina tego samego użytkownika co malowań bo jest naprawdę świetny. Tzn kilka zmian i tak tam sobie wprowadziłem.

A tak to wyglądać powinno generalnie

Kod:
[aigroup_depot]
Projekt_Szczecin MAXI-Szczecin
Projekt Szczecin

[aigroup_depot_typgroup_2]
vehicles\Solaris BVG Modded\Urbino 12_3doorsMOKI.bus
1900        SPAK 1900
1901        SPAK 1901
1902        SPAK 1902
1903        SPAK 1903
1904        SPAK 1904
1905        SPAK 1905
1906        SPAK 1906
1907        SPAK 1907
1908        SPAK 1908
[end]
 Podziękowania za post: Porscheee(+1)
Odpowiedz

#10

Przerobiłem ailist od RH i teraz wszystko działa, jak należy. Dzięki za pomoc:)

Temat można zamknąć.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości