Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Transport Fever

#11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.11.2016, 13:19 przez Allison.)

No i stało się. W dniu dzisiejszym wyszło Transport Fever, ale niestety gra jest po polsku ale nie ma polskich miast i nazw ulic. Samo zrobienie modyfikacji (która modyfikacją nie jest, bo nie blokuje zdobywania osiągnięć) jest bardzo proste.

Biorąc pod uwagę, że Transport Fever jest zrobione podobnie tak jak Train Fever, możemy skorzystać z jej pliczków z nazwami.

Ściągamy z forum TF ( Link ) pliki .lua i otwieramy ostatni katalog właśnie z dwoma plikami towns.lua oraz streets.lua.
Oba pliki przenosimy do C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Transport Fever\res\config\name\pl przy czym nowy folder "pl" możemy nazwać dowolnie.
Te same pliku wrzucamy także do C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Transport Fever\res\config\name2\polska\en przy czym nowy folder "polska" - dowolna nazwa.

Odpalając grę przy takiej konfiguracji skutkuje, że nowe foldery są bezużyteczne, ponieważ gra ich nie odczyta.

Wystarczy otworzyć plik base_mod.lua oraz dodać w 33 linijce { "usa", _("American") }, <- przecinek ( , ) oraz w 34 nasze polskie nazwy { "polska", _("Polskie") } (polska musi mieć taką samą nazwę jak w name2, słowo w cudzysłowie może mieć dowolną nazwę.)

To tyle
Pozdrawiam i życzę miłej gry w Polsce.;)
Odpowiedz

#12

Nic się nie zmieniło bo to Train Fever pod inną nazwą. Ludzie niestety to kupili i zrobili się w bambuko. Te same błędy co w Train Fever, nawet nie mieli czasu aby ich poprawić.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz

#13

Znaczy jakie błędy?
Odpowiedz

#14

A jak ta produkcja ma się do Trasport Tycoon z lat 90 ?? którą katowałem na moim 486 sx ??
Odpowiedz

#15

Zachęcony brakiem polskich akcentów w tej grze postanowiłem naprawić tenże problem i powstało takie oto maleństwo...
[Obrazek: EOE9ixk.png]
[Obrazek: 6AsT4Zi.png]
[Obrazek: wQRuu58.png]
Materiały korzystają z wbudowanego shadera PBR. Ogółem wymodelowanie i oteksturowanie modelu zajęło łącznie jakieś pięć godzin, a (po "pierwszym razie" i konieczności zrobienia konkretnego researchu w nieoficjalnej dokumentacji) przeniesienie go do gry jest stosunkowo łatwe i mało pracochłonne. (Tak na zachętę dla innych osób zainteresowanych tworzeniem modów.)
Wydanie raczej w bliżej nieokreślonej przyszłości w większej paczce, bo nie zamierzam poprzestać na WLs150/180.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: EngineV8(+1) , JanixPL(+1) , RichardKrupi(+1) , mati555(+1)
Odpowiedz

#16

(21.01.2018, 13:03)MichauSto napisał(a): Wydanie raczej w bliżej nieokreślonej przyszłości w większej paczce, bo nie zamierzam poprzestać na WLs150/180.

Hej, może wypuść to maleństwo na świat, bo bliżej nieokreślona przyszłość wydaje się zbyt długa czekając od stycznia.
 Podziękowania za post: Konduktor5-8(+1) , MichauSto(+1) , Skwarkson1680(+1)
Odpowiedz

#17

Nieokreślona przyszłość wydaje się, *ahem*

WLs czekają na wydanie nadal, tymczasem... korzystając że pakiet kolejek polowych doczekał się w końcu wydania do "dwójki", nie mogłem sobie odpuścić przyjemności popełnienia bardziej konkretnej alternatywy dla wagoników zabierających po parze pasażerów na sztukę.

MBxc1-42 w malowaniu PKP z lat 70. można teraz pobrać ze steama.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości