Tworzenie wyświetlaczy | |||
Z podstawowego opisu, to tworzysz element na którym robisz pole, na którym ma być wyświetlany tekst. Nakładasz tekstury obudowy, wyświetlacza i tworzysz osobne miejsce, w którym mają wyświetlać się jakieś dane. W konfigu modelu to miejsce odnosisz zamiast do tekstury[matl], to [text_texture] (tak, jak jest w konfigu podstawowych modeli), wpisujesz nazwę tego elementu, funkcję, czcionkę i kolor. Szablony masz w konfigach SD200/202 pod [text_texture]. Niestety przykładów nie pokażę, bo w pracy jestem.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Kod: 1 <--- nazwa elementu 3D, na którym leży tekstura
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |