Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Ustawienie ilości pamięci dla tekstur wysokiej kości w grze

#1

Posiadam taką kartę graficzną: MSI RTX 360 Ventus 2X 12G OC z pamięcią 12GDDR6.
W grze w Ustawinia.Grafika-zaawansowane/Maksymalna ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości mam ustawione: 2048.0 MB
Przy takim ustawieniu zauważyłem na jednej z map,że w autobusie jaki wybrałem(tylko w tym autobusie) mam białe tekstury w kabinie kierowcy.W innych autobusach na tej konkretnej mapie nie ma problemu z teksturami.
Może ten problem powoduje ustawienie pamięci dla tekstur wysokiej jakości ustawione w grze na 2048.0 MB mając karte grafiki z pamięcią 12GB
Jaką najlepiej ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości ustawić w grze dla posiadanej karty graficznej której pamięć to 12GB,bo nie wiem czy dla karty grafiki o takiej pamięci,ustawienie pamięci dla tektur wysokiej jakości na: 2048.0 MB to nie za mało?
Odpowiedz

#2

Na spokojnie możesz sobie wyciągnąć do 10GB.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#3

Nie ma to żadnego znaczenia co ustawisz. Ja obecnie mam 0.0 i mam takie same błędy jak gdy miałem 2048, 4096 i każde inne wartości. Raz się powoli wszystko zaczyna robić białe, innym razem znikają kafle (które wcześniej były), a innym razem prowadzony przeze mnie autobus z pewnej niewielkiej odległości robi się czarny. To jest loteria i jest to taki urok tej gry. Jeszcze taka ciekawostka - OMSI zgrane na dwóch laptopach - słabszym i gamingowym - choć na gamingowym działa szybciej to więcej wymienionych artefaktów go trapi. Na słabszym rzadko kiedy działo się coś poza podskakiwaniem autobusów.
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.10.2022, 12:07 przez lukcio.)

Odnowię temat,bo niestety problem z #1 posta powrócił.
Dla pewnej mapy ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości ustawiłem na 8192 MB(8GB).Z teskturami kabiny kierowcy w pewnym autobusie jeden jedyny raz po ustawieniu ilości pamięci dla tekstur w wysokiej jakopści na 8GB nie było problemu. Zapisałem ustawienia gry z ustawioną na 8GB ilością pamięci dla tekstur wysokiej jakości.Po wczytaniu ustawień gry z pamiecią dla tekstur wysokiej jakości ustawioną na 8GB i czystej mapy bez autobusów,jak wybieram autobus w ktorym były białe tekstury kabiny kierowcy i niestety tekstury kabiny kierowcy zamiast być normalnie są ponownie białe.Inne autobusy jakie wybioeram do jazdy na tej mapie np: Meredes Kajota wersja 12m lub 18m w oknie wyboru jest cały biały,kiedy chcę wybrać ten autobus.Dodatkow o czasem na mapie samochody w ruchu AI i te zaparkowane są białe.
W grze mam obecnie takie ustawienia:
Kod:
GENERAL ------------------------

[last_map]
maps\Pilzdorf\global.cfg

[last_driver]
Drivers\OMSI-Fan.odr

[useActTime]

[useActDate]

[useActYear]

[currWeather_ICAO]
EPWA - Warszawa

[no_collision]

[no_collision_terrain]

[no_collision_vehToVeh]

[no_collision_pedastrians]

[wear_lifespan]
0

[redSteerSpd]

[ticketselling]
0

[no_schedAnaPopUp]
[see_own_driver]

[radio]
http://www.fresh80s.de/flashplayer/index.php

[font_typewriter]
Courier New

[language]
PL

MULTITHREADING ------------------------

GRAPHICS ------------------------

[performance_realreflexions]
economy

[performance_reflTexSize]
8

[no_stencilbuffer]

[no_humans_on_rain_refl]

[sunglow]

[shadow_stencil]
off

[performance_tiledistmax]
1

[performance_maxObjDist]
2089.000

[performance_minObjSize]
0.011

[performance_minObjSizeRefl]
0.070

[maxcomplexity]
3

[maxcomplexity_map]
2

[performance_dyn_redrefl]
20.000
40.000

[performance_dyn_tile_red]
15.000
25.000

[maxFPS]
50

[texFilter]
3
16

[texture]
0
1

[texmemlimit]
8192.0

[smokesystems]
0
1000
1
0

SOUND ------------------------

[sound_maxcount]
460

[sound_vol_master]
0.899999951516336

[sound_stereo]
17

[sound_doppler]
off

[sound_ai]

[sound_scenery]

GAME CONTROLERS ------------------------

AI ------------------------

[AIMaxCountRandom]
180
300
0
0
0
0
0
0
0

[AIUnschedFactor]
100

[AIMaxCountParked]
65

[AIPassFactor]
100

[AIMaxCountScheduled]
20

[AIPriorityScheduled]
1
[useLowAIList]

Editor ------------------------

[Editor_LinkAerial]

Może jakieś ustawienie w grze powoduje,że na pewnej mapie w jednym z autobusów tekstury kabiny kierowcy mam białe,podczas wyboru innego autobusu w oknie podgladu jest on cały biały ,czasem na mapie auta AI w ruchu i te zaparkowane są białe i co ustawić w ustawieniach gry tak by nie było problemu z teksturami w grze,teksturami pojazdów i teksturami w wysokiej jakości,gdzie ilosc pamięci mam ustawioną na 8GB?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: