Ustawienie ilości pamięci dla tekstur wysokiej kości w grze |
Posiadam taką kartę graficzną: MSI RTX 360 Ventus 2X 12G OC z pamięcią 12GDDR6.
W grze w Ustawinia.Grafika-zaawansowane/Maksymalna ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości mam ustawione: 2048.0 MB Przy takim ustawieniu zauważyłem na jednej z map,że w autobusie jaki wybrałem(tylko w tym autobusie) mam białe tekstury w kabinie kierowcy.W innych autobusach na tej konkretnej mapie nie ma problemu z teksturami. Może ten problem powoduje ustawienie pamięci dla tekstur wysokiej jakości ustawione w grze na 2048.0 MB mając karte grafiki z pamięcią 12GB Jaką najlepiej ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości ustawić w grze dla posiadanej karty graficznej której pamięć to 12GB,bo nie wiem czy dla karty grafiki o takiej pamięci,ustawienie pamięci dla tektur wysokiej jakości na: 2048.0 MB to nie za mało?
Na spokojnie możesz sobie wyciągnąć do 10GB.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Nie ma to żadnego znaczenia co ustawisz. Ja obecnie mam 0.0 i mam takie same błędy jak gdy miałem 2048, 4096 i każde inne wartości. Raz się powoli wszystko zaczyna robić białe, innym razem znikają kafle (które wcześniej były), a innym razem prowadzony przeze mnie autobus z pewnej niewielkiej odległości robi się czarny. To jest loteria i jest to taki urok tej gry. Jeszcze taka ciekawostka - OMSI zgrane na dwóch laptopach - słabszym i gamingowym - choć na gamingowym działa szybciej to więcej wymienionych artefaktów go trapi. Na słabszym rzadko kiedy działo się coś poza podskakiwaniem autobusów.
Odnowię temat,bo niestety problem z #1 posta powrócił.
Dla pewnej mapy ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości ustawiłem na 8192 MB(8GB).Z teskturami kabiny kierowcy w pewnym autobusie jeden jedyny raz po ustawieniu ilości pamięci dla tekstur w wysokiej jakopści na 8GB nie było problemu. Zapisałem ustawienia gry z ustawioną na 8GB ilością pamięci dla tekstur wysokiej jakości.Po wczytaniu ustawień gry z pamiecią dla tekstur wysokiej jakości ustawioną na 8GB i czystej mapy bez autobusów,jak wybieram autobus w ktorym były białe tekstury kabiny kierowcy i niestety tekstury kabiny kierowcy zamiast być normalnie są ponownie białe.Inne autobusy jakie wybioeram do jazdy na tej mapie np: Meredes Kajota wersja 12m lub 18m w oknie wyboru jest cały biały,kiedy chcę wybrać ten autobus.Dodatkow o czasem na mapie samochody w ruchu AI i te zaparkowane są białe. W grze mam obecnie takie ustawienia: Kod: GENERAL ------------------------ Może jakieś ustawienie w grze powoduje,że na pewnej mapie w jednym z autobusów tekstury kabiny kierowcy mam białe,podczas wyboru innego autobusu w oknie podgladu jest on cały biały ,czasem na mapie auta AI w ruchu i te zaparkowane są białe i co ustawić w ustawieniach gry tak by nie było problemu z teksturami w grze,teksturami pojazdów i teksturami w wysokiej jakości,gdzie ilosc pamięci mam ustawioną na 8GB? |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |