Wczytywanie tekstur i działanie podzespołów. |
Czy tylko u mnie jest tak , że moja karta graficzna (GTX 1060 6GB) pracuje na 20-30% procent a wszystko inne robi procesor?
Tekstury są wczytywane do RAM-u czy do vRAM-u? Przykładowe moje nagranie: https://www.youtube.com/watch?v=_87jo2JQcKg Film został nagrany w 2K za pomocą kodeka NVENC i GPU pracuje na jakieś 20-30% wyświetlając jakieś śmieszne 20 fpsów (zobaczcie 5 minutę).
i5-7500
GTX 1060 6GB Gigabyte Mini OC 2x8 GB 2400 MHz CL 16 MOBO : MSI M250 SSD- Adata 128 GB m.2 HDD- Toshiba P300 1TB
OMSI siedzi głównie na procesorze i nie ma co do tego wątpliwości. Tekstury są w pamięci karty graficznej. Obniżenie FPS w 5 minucie jest ze względu na wczytywanie na bieżąco kolejnych kafli mapy. Jeśli chcesz tego uniknąć wczytuj całą mapę na starcie (o ile Ci się to uda i masz anielską cierpliwość) lub trzymaj OMSI na SSD.
Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM Dziękuję za 400 punktów reputacji! ![]()
Patrzyłem i przeniesienie na ssd praktycznie nic nie dało. A z ładowaniem całej mapy by nie było problemu jeśli chodzi o ilość RAMu i vRAMu. Problemem jest raczej do że WSPANIAŁE OMSI
![]()
i5-7500
GTX 1060 6GB Gigabyte Mini OC 2x8 GB 2400 MHz CL 16 MOBO : MSI M250 SSD- Adata 128 GB m.2 HDD- Toshiba P300 1TB
Poprawka. 4GB używając patcha na większe zużycie RAMu dzięki czemu, ścinki ma się tylko przy ładowaniu kafli, jednak samo omsi chodzi trochę lepiej niż męcząc się na pograniczu 2GB (jak w X10 czy w innych projektach). U mnie max. to było 2,5GB tekstur, więc pewnie bez patcha Omsi dawno temu by się scrashowało.
Jaki to patch na ten RAM? Bo mi często wywala już na 1,3GB z teksturami jak wczytuje od nowa mapę i mam D3D Error....
Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM Dziękuję za 400 punktów reputacji! ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |