Widoczność obiektów przez szyby oraz oświetlenie |
Witam, mam 2 pytania.
1. Po wgraniu swoich obiektów (kasowniki, poręcze itp.) do autobusu widać je z środka i przez szyby, jednak przez drzwi nie, jak to naprawić? 2. Gdy eksportuje obiekt na .o3d psuje się coś z oświetleniem, to znaczy w grze pod słońcem jest inny kolor, niż z drugiej strony autobusu, bardziej ciemniejszy a nawet inny odcień. Wgrałem oryginalny obiekt z cfg teksturami itp jest OK oświetlenie, zaimportowałem ten sam obiekt i zmieniłem tylko pozycję eksport i znów to samo.. Sprawdzałem shading jest 1:1, jakieś opcje czy coś, ktoś ma jakiś pomysł? Korzystam z najnowszego blendera, sprawdzałem na 2 addonach od michausto i IO3D public czy jakoś tak. W tym samym obiekcie zmieniłem w edit modzie 1 ścianę spośród kilku teksturę na tą samą ( tylko z dodatkiem piktogramu ), eksport i w grze niby jest, ale znów coś z oświetleniem na tej 1 ścianie co był edytowany materiał, reszta ścian jest OK, warto zaznaczyć, że jest to 1 plik .o3d.. Więc to nie wina jednego modelu, a raczej moja, tylko nie wiem gdzie leży błąd. Z dwóch stron, gdy jest noc i nie ma słońca jest wszystko w porządku, takie same odcienie koloru. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |