Wpis "illumination_interior" w pliku passengercabin.cfg |
Szybkie pytanko.
Co dokładnie oznaczają wpisy typu: Kod: [illumination_interior] Domyślam się, że to coś związanego z oświetleniem wnętrza, ale jak to dokładnie zrozumieć?
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Jeśli się nie mylę, to są to natężenia z jakimi oświetlają dany obiekt wewnętrzny dane źródła światła. Jako, że w większości busów (o ile nie wszystkie) używa skryptu świateł od SD, są to 4 światła: kierowcy i 3 z przedziału pasażerskiego (hinter, oberdeck etc.)
OK, ale nadal nie rozumiem idei tego wpisu.
Jest sobie taki kod: Kod: ################################### Napisałeś "natężenia z jakimi oświetlają dany obiekt wewnętrzny dane źródła światła". Po pierwsze i najważniejsze: jaki obiekt w tym przypadku? Po drugie: które światła? Dokumentacja i opisy w pliku ten fakt w ogóle pomijają, albo coś przeoczyłem.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Wszystko w świecie OMSI jest traktowane jako obiekt. W pliku model.cfg są to meshe, a więc obiekty w plikach .o3d, w pliku passengercabin mogą to być obiekty pod postacią ludzi/pasażerów. Faktycznie nie ma dokumentacji, ale bawiąc się parametrami można zauważyć, że zmienia się natężenie oświetlenia obiektów w nocy, ludzie także są oświetlani w nocy przez światła w przedziale pasażerskim.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |