Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Wyboje na splinach

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.02.2016, 19:43 przez Golfsztrom.)

Witam,
Bawiłem się trochę przy tworzeniu splinów. Zrobiłem dziurawą drogę, lecz przy testach autobusem nic nie trzęsło. Co należy dodać do .sli lub zrobić w Simple Streets Creator? Jeśli droga ma 8m szerokości. Bez Chodnika.

Z góry dzięki.
Odpowiedz

#2

Przepraszam za odkop, ale chyba sensowniej będzie napisać tutaj, niż tworzyć nowy wątek.

Odkryłem ostatnio sposób na tworzenie nierówności na splinach z użyciem plików *.surf, analogiczny do tego, w jaki zostały zrealizowane połatane ulice z Falkensee. Czy ktoś słyszał o tym i z tego korzystał? Moje pytanie brzmi: czy spliny utworzone w ten sposób mocno obciążają komputer? Jeśli ktoś miał doświadczenia z tego typu "dziurawymi drogami", to byłbym wdzięczny, gdyby się nimi podzielił. :)
 Podziękowania za post: barteg(+1)
Odpowiedz

#3

Nie jestem w 100%, bo nie robiłem testów na zasadzie różnicy FPSów, ale nie powinny jakoś obciążać tekstury, wszak to czarno-czerwony plik.;)
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: