Zacinanie się "czystej" mapy |
Cześć, witajcie.
Od pewnego czasu zmagam się z pewnym problemem, a mianowicie po wczytaniu tak zwanej"czystej" mapy mam bardzo mało FPSów, miejscami pojawia się dosłownie pokaz slajdów. I zrzuciłbym to na słabą optymalizację, albo słaby sprzęt, gdyby nie pewien fakt, że po wyłączeniu OMSI, a następnie wczytaniu ostatniej sytuacji na mapie problem najzwyczajniej znika i mapa działa w normalny sposób. Nie byłem bierny i sam próbowałem dociec w czym problem, dlatego też sprawdziłem logfile z gry, w czasie której się zacinała, a potem z gry, w czasie której wszystko chodziło płynnie. I zauważyłem ciekawą, aczkolwiek nie mam bladego pojęcia czy związaną z problemem różnicę. W logfile z gry, w czasie której występowało zacinanie się były następujące pozycje: Kod: 198 14:33:37 - - Warning: Did not find texture file "textfeld_thermo.tga"! Pozdrawiam ![]()
Pytanie pierwsze, "Zacinanie się czystej" mapy" tyczy się mapy wczytywanej z edytora czy też konkretnego projektu przy starcie OMSI ?
Sprawa druga, podpinamy całe logfile a nie tylko krótki wycinek, który ma się nijak do opisywanego problemu. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Chodzi o konkretną mapę przy włączaniu OMSI. "Czystą" czyli, według innego tłumaczenia "bez autobusów". Natomiast co do logfile. Dałem po prostu liniki, którymi różnią się oba pliki, więc uznałem to za jedną z możliwych przyczyn. Poza tym logfile jest OK i nie wskazuje jakichś poważniejszych problemów.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |