Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Zdjęcia wycofywanych z eksploatacji autobusów i tramwajów z waszych miast

#1

Tak jak w temacie, umieszczamy tutaj swoje zdjęcia autobusów lub tramwai które są w trakcie złomowania lub po prostu zostały wycofane z eksploatacji. Mile widziane powodu i okoliczności wycofywania.

İmage

İmage
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#2

Jeden z dwóch 106Na w Szczecinie (i 4 w Polsce), w trakcie kasacji. Ogólnie brak części i wysokie koszty eksploatacji. Helmuty to tam szły standardem, choć pomimo fotki z 2002 roku utrzymały się do 2009.

İmage

Tutaj pani motorowa trochę za bardzo zaczęła nadrabiać opóźnienie:) Ogólnie najlepszy helmut w tamtych czasach w Szczecinie. Szkoda że w czasie wypadku poszła belka.

İmage

Tutaj przed całkowitą kasacją #906, ratowniki poćwiczyły sobie ratowanie pasażerów

İmage
İmage
Odpowiedz

#3

İmage


Obydwa wozy które tu widać stoją już sporo czasu.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#4

İmageİmageİmage
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#5

[Obrazek: ik_01.jpg]

Tutaj Ikarus 260.04 który należał kiedyś do WPK Katowice - Oddział Gliwice (obecnie PKM Gliwice)
Informacje:
1989-1991: WPK Katowice ZK-4 Gliwice, nr rej. KAF 765E, nr inw. 1074A
1991-1995: PKT Katowice ZKT-4 Gliwice, nr rej. KAF 765E, nr inw. 415A
1995-2001: PKT Katowice ZKT-4 Gliwice, nr rej. KBM 5523, nr inw. 415A
2001-2002: PKT Katowice ZKT-4 Gliwice, nr rej. SG 20025, nr inw. 415A
Na 75-leciu zajezdni Gliwickiej, autobus był jako autobus wystawa, obecnie jest pod rządami KMTM Chorzów Batory.

Plany odrestaurowania Ikarusa, spełzły na niczym, po regulacji KZK GOP, o standardach pasażerskich i wymogach autobusów.
[Obrazek: fb9a.jpg]
Odpowiedz

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.04.2013, 12:41 przez mattez.)

Warszawskie parówki jadące na złom :S
İmage
İmage
İmage

"Po ponad 50-ciu latach wożenia warszawiaków, tramwaje typu 13N przestały kursować po stołecznych torach. Przez ponad pół wieku były symbolem Warszawy."

żródło: http://www.um.warszawa.pl/aktualnosci/eg...je-par-wki
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#7

İmage
İmage
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#8

İmageİmage
30 kwietnia 2013r. zajezdnię opuścił Jelcz PR110M o numerze taborowym 505. Był to najdłużej (aż 29 lat) eksploatowany autobus w całej historii naszej płockiej komunikacji. Mieszkańcom służył od 1984 roku – w tym czasie
przeszedł dwie naprawy główne i przejechał ponad 1 200 000 kilometrów. Jednocześnie wraz z kasacją tego autobusu zakończyła się era modelu PR110, która rozpoczęła się w 1979 roku wraz z zakupem Jelczy o numerach 377-381.
Tekst i zdjęcia ze strony KM Płock.
Odpowiedz

#9
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.06.2013, 16:32 przez jelcz95.)

U nas czyli na zagłębiu Dąbrowskim PKM Sosnowiec ogłosił konkurs na kasacje 14 ostatnich Ikarusów 280.26, 8 Jelczy 120 M i jednego Mercedesa-Benza Citaro 0530 G z powodu spalenia.

Mercedes-Benz Citaro 0530 G : http://phototrans.pl/15,288874,45.html

Jelcz 120 M m.i.n : #012 (mojego wujka, teraz ma Mercedesa-Benza Citaro 0530) http://phototrans.pl/15,13419,45.html,
#034 http://phototrans.pl/15,13430,45.html, #036 http://phototrans.pl/15,13495,45.html, #040 http://phototrans.pl/15,13498,45.html i jeszcze kilka innych.

Ikarus 280.26 m.i.n : #019 http://phototrans.pl/15,921,45.html, #187 http://phototrans.pl/15,13375,45.html, #188 http://phototrans.pl/15,6234,45.html i jeszcze inne.
Odpowiedz

#10

İmage
[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości