Zdjęcia wycofywanych z eksploatacji autobusów i tramwajów z waszych miast |
Jeden z dwóch 106Na w Szczecinie (i 4 w Polsce), w trakcie kasacji. Ogólnie brak części i wysokie koszty eksploatacji. Helmuty to tam szły standardem, choć pomimo fotki z 2002 roku utrzymały się do 2009.
![]() Tutaj pani motorowa trochę za bardzo zaczęła nadrabiać opóźnienie ![]() ![]() Tutaj przed całkowitą kasacją #906, ratowniki poćwiczyły sobie ratowanie pasażerów ![]() ![]() ![]() Tutaj Ikarus 260.04 który należał kiedyś do WPK Katowice - Oddział Gliwice (obecnie PKM Gliwice) Informacje: 1989-1991: WPK Katowice ZK-4 Gliwice, nr rej. KAF 765E, nr inw. 1074A 1991-1995: PKT Katowice ZKT-4 Gliwice, nr rej. KAF 765E, nr inw. 415A 1995-2001: PKT Katowice ZKT-4 Gliwice, nr rej. KBM 5523, nr inw. 415A 2001-2002: PKT Katowice ZKT-4 Gliwice, nr rej. SG 20025, nr inw. 415A Na 75-leciu zajezdni Gliwickiej, autobus był jako autobus wystawa, obecnie jest pod rządami KMTM Chorzów Batory. Plany odrestaurowania Ikarusa, spełzły na niczym, po regulacji KZK GOP, o standardach pasażerskich i wymogach autobusów. ![]()
Warszawskie parówki jadące na złom
![]() ![]() ![]() ![]() "Po ponad 50-ciu latach wożenia warszawiaków, tramwaje typu 13N przestały kursować po stołecznych torach. Przez ponad pół wieku były symbolem Warszawy." żródło: http://www.um.warszawa.pl/aktualnosci/eg...je-par-wki
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
![]() ![]() 30 kwietnia 2013r. zajezdnię opuścił Jelcz PR110M o numerze taborowym 505. Był to najdłużej (aż 29 lat) eksploatowany autobus w całej historii naszej płockiej komunikacji. Mieszkańcom służył od 1984 roku – w tym czasie przeszedł dwie naprawy główne i przejechał ponad 1 200 000 kilometrów. Jednocześnie wraz z kasacją tego autobusu zakończyła się era modelu PR110, która rozpoczęła się w 1979 roku wraz z zakupem Jelczy o numerach 377-381. Tekst i zdjęcia ze strony KM Płock.
U nas czyli na zagłębiu Dąbrowskim PKM Sosnowiec ogłosił konkurs na kasacje 14 ostatnich Ikarusów 280.26, 8 Jelczy 120 M i jednego Mercedesa-Benza Citaro 0530 G z powodu spalenia.
Mercedes-Benz Citaro 0530 G : http://phototrans.pl/15,288874,45.html Jelcz 120 M m.i.n : #012 (mojego wujka, teraz ma Mercedesa-Benza Citaro 0530) http://phototrans.pl/15,13419,45.html, #034 http://phototrans.pl/15,13430,45.html, #036 http://phototrans.pl/15,13495,45.html, #040 http://phototrans.pl/15,13498,45.html i jeszcze kilka innych. Ikarus 280.26 m.i.n : #019 http://phototrans.pl/15,921,45.html, #187 http://phototrans.pl/15,13375,45.html, #188 http://phototrans.pl/15,6234,45.html i jeszcze inne. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |