Zmiana wagi - problemy z mocą |
Hej!
Otóż chciałem zobaczyć jak wygląda moja 280tka w OMSI2. Przekonwertowałem to i owo no i zacząłem zabierać się za pliki bus. Przykładowo dałem wagę ciągnika na 8.5tony a przyczepki 4.0. Dlaczego tak ciężko rusza się autobusem? Różnica w wadze to ~2t pomiędzy solówką a przegubem.
2 tony to więcej niż waży standardowy samochód, dziwisz się, że mu ciężko? W większości marek wersje przegubowe mają o kilkadziesiąt koni mocniejsze silniki niż mniejsze wersje. Musisz albo zachować wagę ok 10 ton, albo podkręcić silnik.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Masz racje ale nie ma proporcji. W krotkim woz ,, lata" i mocy jest sporo, a przegubem trzeba ruszac z jedynki i ledwo idzie. Luft ma i na recznym nie stoi. Roznica 3 ton (za pierwszym razem napisalem 2) dla silnika 192KM nie jest az tak szczegolna. Mam do czynienia z lewarkami na co dzien i tak nie jest. Musialem cos spieprzyc w plikach. Ktos ma jakis pomysl?
Sprawdź czy aby nie masz podwójnej masy przyczepy. Tzn. masa całkowita zestawu + masa przyczepki jako osobnego elementu. Podglądam sobie teraz plik model_GN92_main.cfg i widzę że masa pojazdu wynosi 8 ton - czyli masa tylko pierwszego członu, bo cały autobus niby (wg Wikipedii) waży 14,6 tony.
Michass – na środkowje osi przecież Ikarus ma most napędowy. Zmieniłem w solówce masę z 9.8 na 12.5 i różnica była, ale nie aż taka. Co jest zatem skopane w przegubie? Czy może potrzeba jakichś dodatkowych skryptów prócz skryptu przegubu?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |