Odpowiedź 
edytor-ruch Al ścieżki
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 08-2020
Podziękowań: 14
Post: #1
edytor-ruch Al ścieżki
Chciałem na fikcyjnym pomorzu zrobić własną linię . Wykorzystałem do tego 2 stanowisko (na dworcu w Grabowie). Moje pytanie jest takie czy da radę jakoś połączyć te ścieżki al , mi się nie udaje .


Załączone pliki Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.01.2021 20:15 przez uzytkownikbezsensu.)
19.01.2021 20:14
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #2
RE: edytor-ruch Al ścieżki
Pewnie jakoś się da, ale ścieżko można łączyć jedynie na ich końcach (widać to nawet u Ciebie na screenie, gdzie jedna podświetla się na niebiesko). Nie znam dobrze dworca w Grabowie, ale pewnie musisz starą ścieżkę podzielić i wtedy próbować łączyć, na przykład za pomocą opcji "complete to". Takie podstawowe sprawy chyba są opisane w poradnikach, nawet są chyba filmy na YT.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
19.01.2021 20:32
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 08-2020
Podziękowań: 14
Post: #3
RE: edytor-ruch Al ścieżki
niestety o tym nigdzie nie znalazłem info w poradniku
A podzielić starą ścieżkę czyli skrócić ją czy w jaki sposób to zrobić ?

19.01.2021 20:38
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #4
RE: edytor-ruch Al ścieżki
Możesz skrócić i położyć nową, albo użyć opcji "Split", ale wtedy też musisz skasować jedną część, żeby stworzyć "zaczep" dla splina.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
19.01.2021 23:24
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: uzytkownikbezsensu

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 08-2020
Podziękowań: 14
Post: #5
RE: edytor-ruch Al ścieżki
rzeczywiście idzie to jednak mozolnie
A jest jakiś inny sposób na wyznaczenie trasy ?
Bo zdaje mi się że gdzieś w jakimś poście coś było tylko nie był wyjaśniony

20.01.2021 00:28
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #6
RE: edytor-ruch Al ścieżki
Wyznaczanie trasy to znaczy zaznaczanie ścieżek, którymi ma się poruszać autobus, czy kładzenie splinów?


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
20.01.2021 18:04
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 08-2020
Podziękowań: 14
Post: #7
RE: edytor-ruch Al ścieżki
Ścieżek po jakiej ma się poruszać autobus

20.01.2021 19:38
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 08-2020
Podziękowań: 14
Post: #8
RE: edytor-ruch Al ścieżki
Cześć ,
odświeżę lekko temat, a mianowicie na innej mapce mam problem z invis street .
Chodzi o to że dopasowałem ruch w edytorze z wciśniętym "ctrl" wszystko wygląda na połączone a jednak gdy odpalam grę , aby zobaczyć czy działa rzeczywiście w miejscach łączenia pojazdy znikają .
Próbowałem też zrobić coś z opcją "complete to" ale wyskakuje jakiś error.
wygląda to tak :
[Obrazek: oz6NXGA.png]

Macie może jakieś rady , lub pomysły jak dobrze dopasowywać ruch żeby nie było takiego problemu ? Próbowałem też na oko wszystko bez "ctrl" ale to samo co wcześniej.

05.07.2021 16:07
Szukaj postów Cytat

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 652
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 702
Post: #9
RE: edytor-ruch Al ścieżki
Przecież na screenie dokładnie widać, dlaczego pojazdy znikają. Ścieżki na siebie nachodzą, zamiast się stykać. Trzeba je tak przesunąć, żeby była między nimi minimalna (serio minimalna!) przerwa.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

05.07.2021 21:27
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: uzytkownikbezsensu
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: