[usunięto] Kraina Expand |
Witam,
Wszyscy powtarzacie "zrób coś zanim się pochwalisz", więc postanowiłem w obecnym stanie pochwalić się moją pracą. Jest to rozbudowana mapa najnowszej Krainy 4.5. Modyfikacja objęła połączenie Rudka, Hordka i Witkowa odcinkiem Autostrady, drobną korektę błędów poprzednich twórców (wygładzenie splinów, poprawienie sygnalizacji, etc.) oraz połączenie nowego Dworca Arena (okolice pętli dawnej pętli Hordek) z Witkowem odcinkiem szybkiej kolei. Skasowane zostały wszystkie linie, obecnie na mapie jeździ 5 (dwie w Rudku wewnętrzne, jedna łącząca nowoczesny dworzec PKP Hordek z nowym Dworcem Arena, jedna łącząca nową pętle przy kolejnej stacji PKP we wsi Plewki z rynkiem w Czupidłowie oraz jedna ekspresowa obsługiwana przez nowoczesne Volvo 9900 łącząca Witkowo z Rudkiem tylko autostradą). Docelowo linii będzie około 10. Prezentacja pokaże trasę podmiejskiej linii 326 z Czupidłowa (rynek) do wsi Plewki (dworzec PKP). Pozostały odcinek autostrady, czyli Plewki - Hordek i Hordek - Rudek pokażę w późniejszych prezentacjach. Rynek w Czupidłowie, tu właściwie niewiele się zmieniło ![]() Czupidłowo - Sokole. Tutaj został tylko dodany Bus-pas w kierunku rynku ![]() Witkowo Leśniczówka - niewielka zmiana, czyli zatoczka brukowana ![]() Witkowo Ośrodek - linie przystankowe i rozsunięte przystanki, dzięki czemu pasażerowie nie wsiadają do nas z przystanku w przeciwną stronę. ![]() Witkowo - Kościół. Poszerzona jezdnia i dodane wysepki z bruku na przystankach (czerwone kółko) ![]() Nowa pętla w Witkowie. Dogodne miejsce do przesiadek. Docelowo powinna tutaj powstać dwupiętrowa pętla autobusowa, o ile uda się ją wykonać. Czerwonymi strzałkami zaznaczyłem gdzie będą wjazdy i wyjazdy na drugi poziom. ![]() Wyjazd z Pętli Witkowo, tu zaczyna się nowy odcinek autostrady ![]() Wiadukt kolejowy nad autostradą między Witkowem i Plewkami ![]() Przystanek A2 km. 22 - w prawym dolnym rogu widać też pętlę 326 - PKP Plewki ![]() Zjazd z A2 na A3 w kierunku Warszawy (na razie kierunek nie będzie rozbudowywany). W zaznaczonym miejscu pojawi się zajezdnia Autobusowa R-3 Plewki ![]() Zjazd z A3 na drogę krajową 313 w kierunku Plewek ![]() Przystanek Plewki Rynek. Zawijamy na rynku i wracamy na trasę ![]() Mała wioska Kowalewo, tuż przed pętlą ![]() Przejazd pod autostradą w kierunku dworca PKP Plewki ![]() I odpoczynek na pętli ![]() W tej chwili widać braki w scenerii, jednak załatam je na sam koniec z uwagi na słaby komputer. Opinie, sugestie mile widziane ![]() Pozdrawiam
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Ciężko określić. Wyznaczenie linii oraz upchanie scenerii powinno mi zająć około tygodnia. Muszę jeszcze dograć rozkład pociągu, gdyż po zawinięciu na pętli już nie jedzie jako linia i nie staje na przystankach, coś jest źle. Myślę, że całość z poprawieniem reszty błędów powinna jakieś 2-3 tygodnie jeszcze zająć.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Fakt, troszkę pusto w niektórych miejscach, ale jeśli oceniać układ dróg i rozplanowanie to całość sprawia wrażenie przemyślanej i dobrze zaprojektowanej mapy.
Bardzo ciekawy jestem jak wyjdzie ta dwupoziomowa pętla i mam zastrzeżenie czysto wizualne do wiaduktu ze screena ósmego. Jakoś tak dziwnie wygląda, albo się nie znam ![]() Liczba linii, w którą celujesz też dobrze wygląda. Powodzenia ![]()
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Faktycznie ten wiadukt, to lekki niewypał i myślałem nad wymianą, ale szukam czegoś fajnego. Poza tym jest za wąski i pociąg przejeżdżając zahacza o przęsła...
Teraz będę się brał właśnie za dwupoziomową pętlę i też zastanawiam się, czy nie pójść na całość i czy nie zrobić trzech poziomów z jednym podziemnym, ale zobaczymy jakie techniczne możliwości mi da edytor i dostępne obiekty. @EDYTKA: Taka szybka wizja nowego dworca. Dach zostanie zamieniony na pewno na jakiś grubszy element, który dość mocno obniży strop. Muszę znaleźć/zrobić element, który będzie widzialny też od spodu, bo obecny widać tylko z góry. Ekrany akustyczne zastąpią też jakieś inne elementy, to takie chwilowe rozwiązanie. Część poniżej poziomu gruntu po prawej stronie zostanie zakryta elementem z teksturą trawy, więc najniższy poziom będzie całkowicie pod ziemią. ![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Postanowiłem zacząć od dołu. Podziemna część jest już gotowa i zakryta. Pozostało tylko rozmieścić przystanki
![]() Po rozmieszczeniu przystanków podziemna część wygląda tak: ![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Nie ma się do niczego przyczepić
![]() ![]() ![]() ![]() PS: Skąd jest spline ściany na dworcu?
Ze spolszczeniem poczekam. Mam już zrobione spliny z ciemnym asfaltem i kostką na chodnikach, to na pewno podmienię, ale z dodaniem pasów i innych elementów będzie ciężko, bo tam są duże różnice wysokości i to kupa roboty by była. Ściana na dworcu to splin z Wiednia, zastępczy na razie. A tymczasem dworzec wstępnie skończony.
![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
No ładnie
![]() ![]() ![]() ![]() MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Oo stary, świetnie wychodzi ten dworzec i będzie pewnie wymagający od kierowcy. Czegoś takiego w OMSI jeszcze nie widziałem. 15-metrowce będą mogły tam bez problemu manewrować?
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |