[usunięto] Ładowanie wszystkich obiektów w edytorze map. |
Witam,
Moglibyście mi podpowiedzieć jak załadować wszystkie obiekty do edytora map w OMSI 2? Z góry dzięki.
Nie da się. Jedynie opcja "Load directory" ładuje cały folder, w którym wybierzesz jakiś plik *.sco.
Dobrze, w takim razie mógłbyś napisać ścieżkę do poniższych obiektów:
- Helpery: przystankowe i kierunkowe - Kostki przystankowe, AI - Punkt startowy przy wyborze mapy - Drzewa - Inne niezbędne obiekty ![]()
Trzy pierwsze znajdują się w folderze "Generic".Oprócz kostek AI, bo te kostki są tworzone przez osoby robiące ruch drogowy, więc każdy autor mapy zamieszcza je w swoim folderze.Drzewa oryginalne - Trees_MC. A co do reszty najlepiej włącz inną mapę i sobie pospisuj ścieżki do przydatnych obiektów - ja tak robiłem na początku.
- generic
- generic - Generic ![]() Niemieckie obiekty masz pod "Buildings_X", "Object_X" Drzewa i roślinność pod Trees_MC. Dodatki autorów przeważnie są w folderze z ich nickami lub nazwą mapy. ![]() Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |