Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[usunięto] Ładowanie wszystkich obiektów w edytorze map.

#1

Witam,
Moglibyście mi podpowiedzieć jak załadować wszystkie obiekty do edytora map w OMSI 2?

Z góry dzięki.

#2

Nie da się. Jedynie opcja "Load directory" ładuje cały folder, w którym wybierzesz jakiś plik *.sco.

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.01.2016, 20:48 przez Golfsztrom.)

Dobrze, w takim razie mógłbyś napisać ścieżkę do poniższych obiektów:
- Helpery: przystankowe i kierunkowe
- Kostki przystankowe, AI
- Punkt startowy przy wyborze mapy
- Drzewa
- Inne niezbędne obiekty:)

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.01.2016, 20:51 przez Szaqql.)

Trzy pierwsze znajdują się w folderze "Generic".Oprócz kostek AI, bo te kostki są tworzone przez osoby robiące ruch drogowy, więc każdy autor mapy zamieszcza je w swoim folderze.Drzewa oryginalne - Trees_MC. A co do reszty najlepiej włącz inną mapę i sobie pospisuj ścieżki do przydatnych obiektów - ja tak robiłem na początku.

#5

- generic
- generic
- Generic :iksde:

Niemieckie obiekty masz pod "Buildings_X", "Object_X"
Drzewa i roślinność pod Trees_MC.

Dodatki autorów przeważnie są w folderze z ich nickami lub nazwą mapy.;)
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!


#6

Dziękuję bardzo

@Szaqql

Tak właśnie zrobię:)

#7

Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA





Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości