Zamknięty 
[usunięto] Nowo stworzony obiekt i znikające obiekty w blenderze.
Autor Wiadomość

Lanek™
Użytkownicy
Liczba postów: 107
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 240
Post: #1
[usunięto] Nowo stworzony obiekt i znikające obiekty w blenderze.
Cześć!
Stworzyłem sobie obiekt z poradnikiem dostępnym na YT, gdyż dawno tego nie robiłem.
Problem w tym, że kiedy chce postawić ten obiekt na mapie wszystkie inne obiekty znikają.

Wyskakuje taki błąd:
Kod:
31 -  -  Error: Zugriffsverletzung bei Adresse 0079C820 in Modul 'Omsi.exe'. Lesen von Adresse 00000028: IM.UseInputCommands


O co może chodzić?

Plik .sco
Kod:
[groups]
2
Lanek
Przejazd_Kolejowy_Kamien


[friendlyname]
Przejazd_Kolejowy_Kamien

[mesh]
Przejazd_Kol_Kamien.o3d

Plik .x przed konwertem
Kod:
xof 0303txt 0032

Frame Root {
  FrameTransformMatrix {
     1.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000,
     0.000000,-0.000000, 1.000000, 0.000000,
     0.000000, 1.000000, 0.000000, 0.000000,
     0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000;;
  }
  Frame Cube {
    FrameTransformMatrix {
       4.300000, 0.000000, 0.000000, 0.000000,
       0.000000, 3.900000, 0.000000, 0.000000,
       0.000000, 0.000000, 1.500000, 0.000000,
      -2.591833, 6.216322, 0.114747, 1.000000;;
    }
    Mesh { // Cube mesh
      60;
      -0.395300;-2.809579; 2.060316;,
      -0.395300;-2.809579; 4.360316;,
      -0.395300;-0.809579; 4.360316;,
      -0.395300;-0.809579; 2.060316;,
      -0.395300;-0.809579; 2.060316;,
      -0.395300;-0.809579; 4.360316;,
       1.604700;-0.809579; 4.360316;,
       1.604700;-0.809579; 2.060316;,
       1.604700;-0.809579; 2.060316;,
       1.604700;-0.809579; 4.360316;,
       1.604700;-2.809579; 4.360316;,
       1.604700;-2.809579; 2.060316;,
       1.604700;-2.809579; 2.060316;,
       1.604700;-2.809579; 4.360316;,
      -0.395300;-2.809579; 4.360316;,
      -0.395300;-2.809579; 2.060316;,
      -0.395300;-0.809579; 2.060316;,
       1.604700;-0.809579; 2.060316;,
       1.604700;-2.809579; 2.060316;,
      -0.395300;-2.809579; 2.060316;,
       1.604700;-0.809579; 4.360316;,
      -0.395300;-0.809579; 4.360316;,
      -0.395300;-2.809579; 4.360316;,
       1.604700;-2.809579; 4.360316;,
      -0.348788;-2.758297; 0.060316;,
      -0.348788;-2.758297; 2.060316;,
      -0.348788;-0.860861; 2.060316;,
      -0.348788;-0.860861; 0.060316;,
      -0.348788;-0.860861; 0.060316;,
      -0.348788;-0.860861; 2.060316;,
       1.558188;-0.860861; 2.060316;,
       1.558188;-0.860861; 0.060316;,
       1.558188;-0.860861; 0.060316;,
       1.558188;-0.860861; 2.060316;,
       1.558188;-1.439535; 2.060316;,
       1.558188;-1.434604; 0.060316;,
       1.558188;-2.758297; 0.060316;,
       1.558188;-2.758297; 2.060316;,
      -0.348788;-2.758297; 2.060316;,
      -0.348788;-2.758297; 0.060316;,
      -0.348788;-0.860861; 0.060316;,
       1.558188;-0.860861; 0.060316;,
       1.558188;-1.434604; 0.060316;,
       1.558188;-1.788555; 0.060316;,
       1.558188;-2.758297; 0.060316;,
      -0.348788;-2.758297; 0.060316;,
       1.558188;-0.860861; 2.060316;,
      -0.348788;-0.860861; 2.060316;,
      -0.348788;-2.758297; 2.060316;,
       1.558188;-2.758297; 2.060316;,
       1.558188;-1.793956; 2.060316;,
       1.558188;-1.439535; 2.060316;,
       1.558188;-1.788555; 0.060316;,
       1.558188;-1.793956; 2.060316;,
       1.558188;-2.758297; 2.060316;,
       1.558188;-2.758297; 0.060316;,
       1.558188;-1.434604; 0.060316;,
       1.558188;-1.439535; 2.060316;,
       1.558188;-1.793956; 2.060316;,
       1.558188;-1.788555; 0.060316;;
      14;
      4;3,2,1,0;,
      4;7,6,5,4;,
      4;11,10,9,8;,
      4;15,14,13,12;,
      4;19,18,17,16;,
      4;23,22,21,20;,
      4;27,26,25,24;,
      4;31,30,29,28;,
      4;35,34,33,32;,
      4;39,38,37,36;,
      6;45,44,43,42,41,40;,
      6;51,50,49,48,47,46;,
      4;55,54,53,52;,
      4;59,58,57,56;;
      MeshNormals { // Cube normals
        14;
        -1.000000;-0.000000; 0.000000;,
         0.000000; 1.000000; 0.000000;,
         1.000000;-0.000000; 0.000000;,
         0.000000;-1.000000; 0.000000;,
         0.000000; 0.000000;-1.000000;,
         0.000000;-0.000000; 1.000000;,
        -1.000000;-0.000000; 0.000000;,
         0.000000; 1.000000; 0.000000;,
         1.000000;-0.000000; 0.000000;,
         0.000000;-1.000000; 0.000000;,
        -0.000000; 0.000000;-1.000000;,
         0.000000; 0.000000; 1.000000;,
         1.000000;-0.000000; 0.000000;,
         1.000000;-0.000000; 0.000000;;
        14;
        4;0,0,0,0;,
        4;1,1,1,1;,
        4;2,2,2,2;,
        4;3,3,3,3;,
        4;4,4,4,4;,
        4;5,5,5,5;,
        4;6,6,6,6;,
        4;7,7,7,7;,
        4;8,8,8,8;,
        4;9,9,9,9;,
        6;10,10,10,10,10,10;,
        6;11,11,11,11,11,11;,
        4;12,12,12,12;,
        4;13,13,13,13;;
      } // End of Cube normals
      MeshTextureCoords { // Cube UV coordinates
        60;
         0.012935; 0.544326;,
         0.010422; 0.030693;,
         1.000093; 0.016005;,
         0.995068; 0.561462;,
         1.001270; 0.582605;,
         0.995761; 0.013056;,
        -0.004075; 0.015320;,
        -0.001474; 0.581109;,
         0.996973; 0.586696;,
         0.996973; 0.000094;,
         0.000094; 0.000094;,
         0.000094; 0.560582;,
         0.535647; 0.529893;,
         0.535648; 0.085774;,
         0.072959; 0.085774;,
         0.072959; 0.529893;,
         0.014380; 0.553748;,
         0.354968; 0.556890;,
         0.372110; 0.446252;,
         0.017237; 0.449394;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.999296; 1.001211;,
         1.000503; 0.564441;,
         0.025830; 0.561819;,
         0.024623; 0.998589;,
         0.996912; 0.996906;,
         1.000649; 0.575643;,
         0.001972; 0.581648;,
        -0.001766; 1.002910;,
         1.001446; 0.999900;,
         0.992172; 0.582641;,
         0.760230; 0.578086;,
         0.771951; 0.999900;,
         1.006183; 0.974198;,
         0.999901; 0.580265;,
         0.000099; 0.580265;,
         0.006380; 0.974198;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.000000; 1.000000;,
         0.511078; 0.999900;,
         0.508232; 0.574599;,
         0.000100; 0.574599;,
         0.000100; 0.999900;,
         0.769089; 0.999233;,
         0.766641; 0.579622;,
         0.508263; 0.576833;,
         0.511109; 0.999233;;
      } // End of Cube UV coordinates
      MeshMaterialList { // Cube material list
        12;
        14;
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0,
        0;
        Material Material_001 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna1.png";}
        }
        Material Material_002 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna1.png";}
        }
        Material Material_003 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna1.png";}
        }
        Material Material_004 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"front.png";}
        }
        Material Material_005 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna.png";}
        }
        Material Material_006 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna.png";}
        }
        Material Material_007 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"front.png";}
        }
        Material Material_008 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna.png";}
        }
        Material Material_009 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna.png";}
        }
        Material Material_010 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"sciana_boczna1.png";}
        }
        Material Material_011 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"dach.jpg";}
        }
        Material Material_012 {
           0.640000; 0.640000; 0.640000; 1.000000;;
           96.078431;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
           0.000000; 0.000000; 0.000000;;
          TextureFilename {"front.png";}
        }
      } // End of Cube material list
    } // End of Cube mesh
  } // End of Cube
} // End of Root


Ikarus 132 w dniu 07.03.2021 o 20:03 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Na życzenie.


07.03.2021 16:00
Szukaj postów

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 652
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 702
Post: #2
RE: [usunięto] Nowo stworzony obiekt i znikające obiekty w blenderze.
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

07.03.2021 20:03
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: