[usunięto] Opcja "Tangential to spline" nie działa tak, jak powinna |
Witam,
Mam problem na tworzonej przeze mnie mapie. Mam długi wiadukt, który przechodzi przez kilka tile. Do głównego splina (ulica) przypięte są obiekty takie, jak barierki i bloczki pod drogą. Wsystkie mają, tak, jak splin, ok 900 metrów długości i zaznaczoną opcję "Tangential to spline", która wyrównuje je pod odpowiednim kątem zgodnie z kątem splina. Działa to idealnie do momentu ponownego załadowania mapy w edytorze, lub w trybie jazdy. Wtedy tworzy się kopia obiektu w tym samym miejscu, jeden jest nachylony zgodnie ze splinem, jeden nie (a czasem nie robi się kopia, wtedy tylko oryginał zostaje, ale nadal nie ułożony do splina), przy czym opcja "Tangential to spline" na drugim jest już odznaczona. Kasowanie "zdublowanej" serii obiektów, skasowanie wszystkiego i postawienie od nowa nie pomaga. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Podejrzewam, że coś nieprawidłowo robię, ale próbowałem wszystkiego, co mi przyszło do głowy.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA! |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |