Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[usunięto] Problem AIlist

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.01.2016, 18:13 przez MungoGTC.)

Witam, mam problem odnośnie czytania pliku Ailist poprzez OMSI. Stworzyłem plik na nowo, skonfigurowałem odpowiednio pliki TTL w folderze TTData, pod Depoty oraz nr, boczne autobusów. 3 z 4 zajezdni działają, natomiast problem jest z jedną pozycją. W Logfile istnieje informacja pt. "Line "maps\Gladbeck\TTData\211.ttl", tour MO-SO: Entry 3 begins before previous entry ends!" Co prawda nie tyczy się to linii na której autobus jest przypisany, lecz sama linia nie jeździ na mapie. Próbowałem na wszystkie sposoby z plikiem Ailist, na daremno. Pozycja która nie działa w Ai list jest wpisana w ten sposób:
[aigroup_depot]
Vestische_Solaris_U15
Gladbeck

[aigroup_depot_typgroup_2]
Vehicles\Solaris BVG\Urbino 15.bus
4333 SG 1185H PKM Gliwice #185 15
4343 SO 96155 PKM Sosnowiec #348 15
4404 STA 11557 PKM Świerklaniec #0616
[end]

Może ktoś pomóc? Pozdrawiam.
[Obrazek: fb9a.jpg]

#2

Ostatnio rozgryzałem polskie znaki w ailist i wyszło na to, że jeden znak spoza alfabetu niemieckiego powoduje wykreślenie grupy depot z działania. Zmień polskie znaki (Świerklaniec) zarówno w ailist jak i w samym malowaniu (każde wystapienie). Wątpię czy to naprawi niejeżdżące w ogóle AI, ale warto spróbować.

Błąd, który wskazałeś nie ma wpływu na grę, jedynie wskazuje, że pewien element rozkładu zaczyna się przed tym jak wcześniejszy się kończy, czyli innymi słowy, przyjeżdżasz na pętle zgodnie z rozkładem, ale powinieneś odjechać chwilę wcześniej.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!


#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.01.2016, 22:54 przez Spons_.)

Po pierwsze, zły dział.
Przenoszę do odpowiedniego.
Widzę jednak, że problem dotyczy projektu Gladbeck.
Czyli ten wątek powinien znaleźć się jednak w dziale PzzD oraz we wątku poświęconemu temu dodatkowi.
Niestety nie raczyłeś poinformować nas ktòrej dokładnie wersji się to tyczy, zatem wątek zamykam i ląduje w koszu za 24H.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA





Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości