| [usunięto] Problem z teksturą na obiekcie |
Hej, zrobiłem sobie obiekcik w blenderze wygląda wszystko OK, ale po postawieniu obiektu w grze ma on niektóre ścianki niewidoczne i ogólnie jest problem z teksturą. Tekstury są w formacie .dds, próbowałem z .jpg to samo.
Używam tej wtyczki https://github.com/space928/Blender-O3D-IO-Public ![]() ![]() ![]() ![]() Ma ktoś pomysły?
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: FaDATCU.png]](https://i.imgur.com/FaDATCU.png)
![[Obrazek: NIKsvmK.png]](https://i.imgur.com/NIKsvmK.png)
![[Obrazek: 27Hyy0J.png]](https://i.imgur.com/27Hyy0J.png)
![[Obrazek: DsL40CM.png]](https://i.imgur.com/DsL40CM.png)