[usunięto] Projekt Szczecin - problemy z teksturami podłoża |
Witam.
Od dawien dawna borykam się z problemem tekstur podłoża na mapie "Projekt Szczecin". Na tej, i tylko na tej mapie, inne śmigają normalnie. Otóż, w losowych momentach jazdy (a najczęściej tuż po załadowaniu mapy) tekstura podłoża zmienia się z domyślnej trawy (i ew. dodatkowych warstwach, dajmy na to z chodnikiem) w taką "szachownicę", tj. każdy tile przybiera (w całości) teksturę warstwy, na której dominuje. Nie umiem tłumaczyć, więc załączam kilka screenów: http://img824.imageshack.us/img824/1691/szczecin.png http://img716.imageshack.us/img716/441/szczecin2.png http://img824.imageshack.us/img824/9048/szczecin3.png Próbowałem ten problem rozwiązywać na wiele sposobów. Owszem, reinstall gry pomagał, ale tylko na jakiś czas, po prostu po jakimś miesiącu gry znowu cała historia się powtarza. Próbowałem w opcjach pozmieniać ilość pamięci, która ładuje tekstury, i tak dalej, jednak całkowicie bezskutecznie. Czy w ogóle ktoś jeszcze miał taki problem? (przekopując forum nic nie znalazłem) A jeśli tak, to jak go rozwiązał? Pozdrawiam.
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |