Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[usunięto] Skasowany-12996

#21

Ta, zastanówmy się tylko czy na Augustowie będzie chociaż 1/2 takiej wielkości skrzyżowania jak u Siro. To, że mapa będzie ciężka, niekoniecznie będzie winą tego, jakie są tam obiekty czy radiusy, tylko rozmieszczenia ulic i terenu, ponieważ jest to realna mapa i nie można sobie pozwolić na półśrodki, nawet kosztem fps.

#22

Kwadracenie wszystkiego nie zawszedaje porzadany efekt. Jak pisałem w moim temacie najwazniejsza jest liczba splinow i obiektów na mapie co adekwatnie przeklada sie na wagę pliku tail danego kafla. Tak wiec zwróć uwagę przy budowie na ilość obiektow na danym kaflu i splinow. Pozdro;)
Dzięki za 700 plusów :lol:

#23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.08.2017, 12:03 przez Skasowany6733.)

W związku tym, że mój byt na tym forum kończę a więc postanawiam nie wspierać mapy Augustowa na tym forum proszę o usunięcie lub zamknięcie wątku. O informację dot. mapy proszę pytać przez nasz fanpage lub sąsiednie forum. Dziękuje wszystkim i pozdrawiam.

#24

Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl




Użytkownicy przeglądający ten wątek: