[usunięto] Skasowany-12996 |
Ta, zastanówmy się tylko czy na Augustowie będzie chociaż 1/2 takiej wielkości skrzyżowania jak u Siro. To, że mapa będzie ciężka, niekoniecznie będzie winą tego, jakie są tam obiekty czy radiusy, tylko rozmieszczenia ulic i terenu, ponieważ jest to realna mapa i nie można sobie pozwolić na półśrodki, nawet kosztem fps.
Kwadracenie wszystkiego nie zawszedaje porzadany efekt. Jak pisałem w moim temacie najwazniejsza jest liczba splinow i obiektów na mapie co adekwatnie przeklada sie na wagę pliku tail danego kafla. Tak wiec zwróć uwagę przy budowie na ilość obiektow na danym kaflu i splinow. Pozdro
![]() Dzięki za 700 plusów
![]()
W związku tym, że mój byt na tym forum kończę a więc postanawiam nie wspierać mapy Augustowa na tym forum proszę o usunięcie lub zamknięcie wątku. O informację dot. mapy proszę pytać przez nasz fanpage lub sąsiednie forum. Dziękuje wszystkim i pozdrawiam.
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |