Ankieta: Który z autobusów elektrycznych, Twoim zdaniem, powinien wygrać? Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie. |
|||
MEP Quadbus Electric | 0 | 0% | |
LiAZ 5293 Electric TurboPower | 0 | 0% | |
IKAR E280R | 0 | 0% | |
Razem | 0 głosów | 0% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
[usunięto] Testy autobusów elektrycznych w Szczecinie- fikcyjna historia by OmniCity |
Zbliża się koniec kwietnia w Szczecinie. Zarząd komunikacji miejskiej postanawia zrobić testy autobusów elektrycznych, czyli nowego trendu na rynku.
Niestety, nie ma wystarczającej ilości funduszy, więc nie mogą sobie pozwolić na te drogie autobusy( np. Solaris Electric nie wchodzi w grę). Do miasta przyjeżdżają trzy autobusy: MEP Quadbus Electric, LiAZ 5293 Electric TurboPower i IKAR E280R . Na przystankach okazało się, że Wy macie pasażerów podstawionych przez władze( grę). Z okazji testów swoje kryjówki opuścili rdzenni mieszkańcy Szczecina- uśmiechnięci, nieróżnorodni, nie podstawiani. Bardzo im się spodobały te autobusy, więc jeżdżą nimi bardzo często. Lokalna gazeta komentuje w artykułach zmagania elektryków na ulicach miasta. Testy rozpoczęły się 25 kwietnia. Była to sobota i wyjątkowo linia 68 jeździła w tamten weekend. 25.04 Artykuł I Cytat:Szczecin ogłosił testy autobusów elektrycznych.Tego samego dnia przy sklepie Biedronka ,w pobliżu pętli Kormoranów , otwarto stację ładowania elektryków. 26.04 Artykuł II Cytat:Dzisiaj na 68 wyjechał drugi z trzech autobusów elektrycznych. Jest to LiAZ 5293 Electric TurboPower. Na wschodzie był wielokrotnie nagradzany za niezawodność i daleki zasięg bez ładowania. Model jest podzielony na część niskopodłogową z przodu i wysokopodłogową z tyłu pojazdu. Jest dostosowany dla potrzeb niepełnosprawnych. Nasi fotoreporterzy udali się na kurs z Placu Rodła o 7.01. Był to pierwszy kurs tego elektryka. 27.04 Artykuł III Cytat:Pojawił się dziś o godzinie 16.00 ostatni autobus elektryczny z trzech. Ku wielkiemu zaskoczeniu, Szczecin postanowił zaufać młodej firmie Ikar na licencji Ikarusa, która produkuje tylko autobusy elektryczne. Nazwa testowego modelu to IKAR E280R. Autobus jest dostosowany dla potrzeb niepełnosprawnych. Jest wysoko podłogowy, co czyni go bardziej odpornym na uszkodzenia. Posiada nowoczesny pulpit VDO FAP. Model ma klimatyzację i pantograf do ładowania poza zajezdnią. Nasi niezawodni fotoreporterzy przybiegli ile sił w nogach na pętlę Kormoranów i uraczyli nas zdjęciami tego nowoczesnego autobusu. Temat będzie aktualizowany o nowe screeny( tzn.przeróbki) i artykuły z newsami o tych elektrykach, których testy potrwają do 25 maja. Jest to dość nietypowy temat, ale mam nadzieję że niektórym przypadnie do gustu. Proszę od razu o nie kłócenie się w tym temacie. Ten temat po to nie jest. W komentarzach prosiłbym tylko o ocenianie tych testowych wozów, o ile ktoś z Was by to chciał zrobić. Wrzucę ankietę, w której głosujcie na swój ulubiony pojazd, który według Was powinien wygrać te testy. Wszelkie konsultacje na temat tematu proszę prowadzić ze mną na PW. Temat był konsultowany. Ogólnie jego celem jest prezentacja moich przeróbek i nie zaśmiecanie tematu Wasze Screeny z Gry. Pozdrawiam
Matko, kolejny śmietnik na Forum, rozumiem dziecinada, ale aż do takiego stopnia?.
![]() Strefa-Omsi to poważne forum, a nie śmietnisko tego typu pierdołami
Jedno pytanie. WTF gościu?
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |