Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[wydzielono] MAN Lion's City

#11

Państwo Solange zawsze będą wierni niemieckim projektantom, bo i oni i ta firma mają więcej wspólnego z Niemcami niż z Polską.

#12

Oczywiście! Lepsze złomy fabryczne z Bolechowa! Gnioty i 120M zawsze będą lepsze od Solarisów. Gnioty - bo mają duszę, a 120stki bo mają manuala, czyli coś wspaniałego zimą.

#13

Ano, to że zrzekli się polskiego obywatelstwa na rzecz niemieckiego "bo im było lepiej w Niemcowni" to inna kwestia.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!

#14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.11.2016, 21:44 przez Kuba L..)

Cóż... ciężko moim zdaniem porównywać nowoczesny, niskopodłogowy autobus do dwudziestej przeróbki francuskiej konstrukcji z lat 70.

Zresztą dalsza dyskusja chyba nie ma sensu, bo wszyscy mają inne racje.
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)

#15

'Nowoczesny' - jeżeli uważasz że technologia z N4016 i N4021 jest nowoczesna to ja Cie prosze bardzo...

#16

A MAN który tłucze te same NLxx3 od 18 lat jest nowoczesny ?
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)

#17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.11.2016, 21:50 przez kontousuniete_16023.)

Uwierz mi że nawet ponad 18 letni MAN NL202 jest bardziej pancerny niż Twoje kartony. Co Ty widzisz w Solarisie?

#18

Miałem na myśli produkowaną od 1998 tzw. "trzecią generację" MAN-ów, czyli NL xx3...
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)

#19

Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
Ja będę zdrów z pewnością lecz nie dziś
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA





Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości