Zamknięty 
[wydzielono] Podstawy tworzenia tekstur
Autor Wiadomość

Motocykle są wszędzie.
Użytkownicy
Liczba postów: 399
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 269
Post: #1
[wydzielono] Podstawy tworzenia tekstur
Invis, a jakich programów użyłeś do zrobienia tej tekstury i w jaki sposób to zrobiłeś? Ja mimo wielu prób które polegały głównie na skopiowaniu oryginalnej tekstury i zastąpieniu jej swoją, otrzymuję autobus z nazwą tekstury, lecz jest on cały srebrny, tak jakby nie czytał tej tekstury http://imgur.pl/t2ujbtguaix3 .:)


[Obrazek: 57a1f1ce6c55dfeemed.png]
10.08.2013 22:06
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 290
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 29
Post: #2
RE: Podstawy tworzenia tekstur
A ja mam pytanie do Matteza, mianowicie czy jeżeli mam każdy bok w osobnej teksturze to zadziała jako repaint czy też nie ?


[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
10.08.2013 22:59
Szukaj postów

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,440
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 527
Post: #3
Notka uzasadniająca
A ja mam do Was pytanie: dlaczego nie możecie pojąć, że Informator to zbiór wiedzy a nie miejsce do rozwiązywania problemów?

Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.08.2013 23:20 przez skawek.)
10.08.2013 23:19
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: