[wydzielono] Solaris Urbino PL - Mega Pack |
(30.12.2015, 17:23)CraherPL napisał(a): A więc tutaj się kłaniają podstawy robienia czegokolwiek w cfg. Musisz mieć trzecie drzwi w odpowiednim miejscu z odpowiednimi widełkami(dla odskoków) pododawać odpowiednie originy animacji i będzie chulać. Czyli tylko musze jeszcze przerobić plik .cfg; dobrze zrozumiałem? Sorry, ze tak się dopytuje ale to jest moja pierwsza taka modufikacja bo grę mam za ledwie od niespełna tygodnia i nie za bardzo wszystko wiem co i jak ![]()
Cfg przerobić ale też mieć obiekt 3d w odpowiednim miejscu.
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
(31.12.2015, 09:39)CraherPL napisał(a): Cfg przerobić ale też mieć obiekt 3d w odpowiednim miejscu. No i w pliku .cfg w miejscu trzecich drzwi wpisałem to: Kod: [mesh] A jak załączyłem grę to i tak pokazały mi się oryginalne drzwi + ryry od tych co wpisałem. W załączniku to co ujżałem po załączeniu gry
Przede wszystkim zacznij od wstawienia w programie graficznym 3 drzwi na swoje miejsce... wyeksportuj i dopiero się bawimy dalej. Potem z drugich drzwi kopiujesz wpisy [newanim] ale zmieniasz
Kod: origin_trans na odpowdieni koordynaty z 3 drzwi, jak narazie nie bardzo wiesz co robisz XD
Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |