Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[wydzielono] Solaris Urbino PL - Mega Pack

#1

Nie bardzo wiem co ma ten post na celu ale spoko;)
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
 Podziękowania za post: Sebal29(+1)

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.11.2019, 14:39 przez Pro gamers 163.)

1.7 Porażka!
Poziom wykonania do optymalizacji pozostawia wiele do życzenia
4/10
A Dźwieki, Brak słów

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.11.2019, 19:30 przez CraherPL.)

No bywa i tak
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
 Podziękowania za post: Sebal29(+1) , kolertr(+1) , Solaris1999(+1)

#4

Jak dla kogo. Wersja 1.7 nierówna się z 1.6. Optymalizacja bardzo dobra tak jak i dźwięki:) Jestem bardzo zadowolony z tych solarek.

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2019, 14:03 przez Apache2015.)

Hi, i'm trying to little edit the Urbino 15 because i think the rotation physics is not so much real as i tested reallife, it's back should in full wheel rot. go outside max. to 1.5m (not trying to actually get this, but something more than now)
Because bus's physics while turning is like 3rd axle wasn't turning.

I found some script -> rot_pnt_long
that was only that could say me that's something for turning, but didn't get it what actually change this number, it's possible to code rotation of back wheel to existing code?

Urbino 15 2nd Generation have this made pretty fine to reality, so i think OMSI could do it, if structure of this megapack, dont know, i think you are person that will know.

thanks for help.

edit: for information, the edit of the bus won't be released, i just want it to have to my using closer to reality, and if there's chance to releasing new version, you can take it like idea what to look for if you will share same thing it should maybe be edited.

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2019, 17:47 przez jedrek1966.)

Jak dla kogo. Wersja 1.7 nierówna się z 1.6. Optymalizacja bardzo dobra tak jak i dźwięki:) Jestem bardzo zadowolony z tych solarek.
Jak mam to rozumieć która jest lepsza?.

#7
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.12.2019, 17:57 przez Cyprek2015.)

Siemka. Mam pytanko. Wróciłem do OMSI 2 po 2-letniej przerwie, no i pobrałem tą paczkę Solarisów. Wszystko się załadowało na mapie, itd, ale jest mały problem. Nie mogę włączyć IBIS-u, po uruchomieniu silnika mam zielony ekranik (zapalony) bez żadnych napisów. Stąd też moje pytanie, czy miał ktoś taki problem i czy ewentualnie ktoś wie, jak to rozwiązać?
Edit: Problem został rozwiązany

#8

mam foldery repu10, repu12 itd. i w żadnym z nim nie ma nic

#9

Najprawdopodobniej nie wgrałeś jeszcze żadnej dodatkowej tekstury.
Wgraj jakąś i wtedy spróbuj. W grze masz same białe malowania, wszystkie wybierane pojazdy są chyba w losowych konfiguracjach. Pozdrawiam i liczę, że choć trochę pomogłem.
 Podziękowania za post: Mentis(+1)

#10

(20.12.2019, 19:14)Mentis napisał(a): Wytłumaczyłby mi ktoś jak ogarnąć te setvar

Wszystko zostało bardzo dokładnie opisane w readme.
 Podziękowania za post: Jakuba(+1)




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości