Strefa OMSI

Pełna wersja: [NIEKONTYNUOWANY] Fikcyjny Sosnowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Witajcie.

Pokaże wam co narazie zrobiłem od mojego ostatniego postu.
Czeladź skończona w 90%
Pozostało do zrobienia w Czeladzi oznakowanie, ruch AI, otoczenie

[Obrazek: ZGoClUV.jpg?1]
[Obrazek: 0qHLC5v.jpg?1]
[Obrazek: hH19DRD.jpg?1]
[Obrazek: R9fhVcs.jpg?1]
Tekstura trawy jest wg mnie zbyt ciemna, na dodatek tekstura torów tramwajowych dość mocno kontrastuje i nie pasuje.
Do zmiany też ta "ściana" zrobiona z pomarańczowych bloków.
Proszę o zamknięcie tematu, ponieważ prace są zawieszone.
Powody: Muszę pomyśleć co zrobić i jak przebudować niektóre miejsca na mapie.
Mam nadzieję, że jak najszybciej pokaże wam coś:D (długo pewnie to zajmie xD)

Pozdrawiam.
Coś się robi :E

Sosnowiec:
[Obrazek: 6PXyXwd.jpg]
[Obrazek: XTAbBmX.jpg]
[Obrazek: GT61zT5.jpg]
[Obrazek: KsAGKwR.jpg]

Sielec:
[Obrazek: LHeCceG.jpg?1]
Porównałem sobie Twoje ostatnie dwa posty i nasuwa mi się pytanie: ki diabeł robił, mmiki czy kto? Bowiem takiego "progresu" nie widziałem, a rzeczywiście jest. Ruszyłeś po rozum do głowy i skorzystałeś z rad. Tyle co się przyczepię do tej zebry na chodniku, ja rozumiem ustąpić rowerzyście, ale dla mnie jest ona bezsensowna.
Postęp jest i to spory, drzewa różne, wszystko w miarę realnie wygląda. Tam przy tej pętli możesz dodać tabliczkę, że nie dotyczy pojazdów MPK:P Bo takto można zinterpretować, że i autobusem wjechać nie można.
Nie znam zbyt przepisów ale z moich obserwacji zauważyłem, że pasy to robią na ścieżkach rowerowych dla pieszych, chociażby ta sławna ul w Warszawie gdzie pasy są do każdej ścieżki czyli co 5/20 m:P
Bo nie można. Wjazd jest kawałek dalej. Poza tym linia przerywana na przejściu dla pieszych jest chyba lekkim absurdem.
Czy robisz także ruch AI na bieżąco?
Nie takim lekkim. Przed samym przejściem powinna być ciągła. Nie wiem dokładnie ile metrów.
Odnośnie lini ciągłej powinna mieć co najmniej 20m:

Cytat:Znak P-4 może być poprzedzony i mogą po nim następować znaki: P-1b, P-1e, P-3a, P-3b i P-6.
Długość linii podwójnej ciągłejej powinna wynosić co
najmniej 20 m.

Aczkolwiek przed przejściami dla pieszych może być z tym różnie nie mniej linie podwójna ciągła przed przejściem jest obowiązkiem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie