Jak zwiększyć ruch drogowy na tej mapie? W ustawieniach mam 200% i 1000 aut, a jest pustawo. I czy na Skolwinie powinien być znikomy ruch?
A priorytet masz na 4 ustawiony?
(14.03.2014 20:43)Mattez napisał(a): [ -> ]A priorytet masz na 4 ustawiony?
Jasne, ruch 200% i na 700, a i tak jest pusto.
Celowe działanie ze strony Autora. Z tego co mpaw82 przekazywał - ruch w realu jest tam znikomy (Skolwin, Gocław).
pobrałem to i mam tylko trzy foldery, Fonts, Maps i Sceneryobjects a podobno jest ich więcej.
Widocznie nie pobrało Ci się całe archiwum. Pobierz jeszcze raz.
(05.03.2014 12:42)WaszkaG napisał(a): [ -> ]Panowie mam problem z linią 58 z Gocławia jak wybiorę rozkład i wszystko ustawię to jak ruszam to Następny Przystanek na Shift+y ciągle jest Gocław i łapie opóźnienie po 27 minut... i w ogóle się nie zmienia nawet jak podjadę na następny przystanek ... Czy wie ktoś jak to rozwiązać ?
Dołączam się do tego pytania bo odpowiedzi nie znalazłem.
Ten błąd powoduję ze nawet nie nalicza przystanku cały czas Gocław w edytorze widzę że każda linia ma duble na innych nie testowałem.
Proszę o pomoc jak zaliczyć ten przystanek żeby dalej naliczał
Pozdrawiam
Rudy napisał(a):Na 58 Gocław jest x2, czyli wysadzamy pasażerów i musimy zrobić kółko naokoło pętli aby drugi raz zaliczyło.
mpaw82 napisał(a):Pasażerowie na pętlach - no niestety, ale zrobili taki niuans, że teraz pasażer reaguje dopiero gdy najedziemy na ścieżkę, do której przyklejona jest kostka przystanku. Spróbujcie zatrzymać się w połowie peronu, wyrzućcie pasażerów, zmiana kierunku i powoli dojeżdżajcie do końca peronu, a nawet kawałek za peron. Po najechaniu na nowy odcinek ścieżki, pasażerowie powinni zareagować, bez potrzeby objeżdżania pętli. TEORETYCZNIE!:D
(02.04.2014 21:48)siwy_Snk napisał(a): [ -> ]Rudy napisał(a):Na 58 Gocław jest x2, czyli wysadzamy pasażerów i musimy zrobić kółko naokoło pętli aby drugi raz zaliczyło.
mpaw82 napisał(a):Pasażerowie na pętlach - no niestety, ale zrobili taki niuans, że teraz pasażer reaguje dopiero gdy najedziemy na ścieżkę, do której przyklejona jest kostka przystanku. Spróbujcie zatrzymać się w połowie peronu, wyrzućcie pasażerów, zmiana kierunku i powoli dojeżdżajcie do końca peronu, a nawet kawałek za peron. Po najechaniu na nowy odcinek ścieżki, pasażerowie powinni zareagować, bez potrzeby objeżdżania pętli. TEORETYCZNIE!:D
Brawo tak też pomyślałem ale i tak mi nie zaliczył ale to głupie jest robienie kółek wokół pętli
Lekkim wyjazdem za peron zawsze da radę uniknąć konieczności robienia nadmiarowego kółka. Mi się przynajmniej to udaje w 100%.