Strefa OMSI

Pełna wersja: Obiekty 3D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Projekt: Obiekty 3D
Autor: praiks


Opis:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Przedstawiam skonwertowany statyczny pociag EN57. Moze sie komus przydac do mapki:

[Obrazek: 7b2307705ee8a87bm.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

oraz na odchudzonych teksturach dla słabszych komputerów:

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Dodaje jeszcze kosciol z Kudowy:

[Obrazek: da99e85d6eafe3b4m.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Dworzec Olsztyn

[Obrazek: 29ea84f64637ff81m.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Wypowiem się bo widzę że cisza w temacie. Obiekty widzę konwertowane bez błędów ale najbardziej podoba mi się Kościół i ewentualnie pociąg, bo coś reszta to te tekstury takie słabe coś są, chyba ze mi się wydaje.
Ale nie zniechęcaj się.;)

Pozdrawiam8)
Moim zdaniem wszystkie obiekty jak najbardziej pasują do omsi.
Tekstury wcale nie są złe.
Dodaję Kościól Chrystusa Króla w Świnoujściu

[Obrazek: bfa9c0fefbab93e3m.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

/ Proszę o używanie znaczników hide do linków. - skawek /
Za ten kościół to już się postarałeś:D . +
Przystanek PKS

[Obrazek: 93d89e9bc40bdce1m.jpg]

i troszeczkę zmieniony

[Obrazek: 1999a3adee3fa18am.jpg]

DOWNLOAD 1: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

DOWNLOAD 2: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Moim skromnym zdaniem obiekt przystanku nie powinien zawierać podłoża, gdyż to może się zawsze zmieniać (inny przystanek, inne otoczenie, no i inne podłoże). Również rozważyłbym rozdzielenie znaku przystanku od reszty elementów.
Zawsze można obniżyć obiekt o 1 w edytorze i już podłoża nie ma.;)
Jednak ja też jestem za tym.:)
Gdyby ktoś sobie życzył, to mogę mu rozdzielić podłoże od wiaty czy słupka. Jednak to tak wyglądało i nie chciałem psuć efektu. Na dodatek ludzie mają po czym chodzić.
Kiedyś gdy na mojej mapce na przystanku nie było podłoża, wywalał błąd. Gdy dodałem kawałek chodnika, błąd zniknął.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie