Strefa OMSI - polskie forum o OMSI i OMSI 2

Pełna wersja: Obiekty 3D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Projekt: Obiekty 3D
Autor: praiks


Opis:

Bramy

[Obrazek: wphP5EG.png]

Download: Link

Rozciągane żywopłoty i kamienica w Morągu

[Obrazek: ZTRgOgf.png]

Download: Link

Pakiet rozciąganych płotów i siatek

[Obrazek: PZgramG.png]

[Obrazek: msp1vTt.png]

[Obrazek: oB2nZ7u.png]

Download: Link

Domy jednorodzinne

[Obrazek: qd25YgU.png]

[Obrazek: 5L8r8u7.png]

Download: Link

Studzienka
[Obrazek: AmH5zjG.png]

Download: Link


Obiekty od FZ6723

[Obrazek: 91c934bd41341d45m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 474d32e51524dd3dm.jpg]
Download: Link

[Obrazek: d83220c5872d57c1m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 26cca6df2afd86b0m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 7e3b2f1db7c12c7cm.jpg]
Download: Link

2. Hotel

[Obrazek: 037ff6884aa3e44am.jpg]
Download: Link

3. Statyczny pociąg EN 57:

[Obrazek: 7b2307705ee8a87bm.jpg]
Download: Link

4. Kościoły

[Obrazek: da99e85d6eafe3b4m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: bfa9c0fefbab93e3m.jpg]
Download: Link

5. Dworzec Olsztyn

[Obrazek: 29ea84f64637ff81m.jpg]
Download: Link

6. Przystanki:

[Obrazek: 1999a3adee3fa18am.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 2fc6b5a44fe99480m.jpg] [Obrazek: b8967941508c723cm.jpg]
Download: Link

[Obrazek: d8d8e02b16195252m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: f62c3623ac0948f9m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 500f29c636daee42m.jpg]
Download: Link

7. Szpital

[Obrazek: 43801c7b5fe0bde3m.jpg]
Download: Link

8. Budynki

Świnoujście::
[Obrazek: 17a041e786909b45m.jpg]
Download: Link

Warszawa:
[Obrazek: 1470db9ba07710b7m.jpg]
Download: Link

Śląsk:
[Obrazek: e0559d46d0db1168m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: cb15544a424a2ef7m.jpg]
Download: Link

Garaże:

[Obrazek: c6ffb2d187582826m.jpg] [Obrazek: 8786d1f87a108551m.jpg]
Download: Link

9.Pozostałe obiekty

Płot i słupek:

[Obrazek: d08670bdd48b256am.jpg]
Download: Link

Słup energetyczny:

[Obrazek: 14558a7d255aba6em.jpg]
Download: Link

Maszt telefonii komórkowej:

[Obrazek: d982514331770897m.jpg]
Download: Link

Czarny maszt telefonii komórkowej

[Obrazek: c77ea6650bc1c7b3m.jpg]
Download: Link

Słupy telegraficzne:

[Obrazek: 5k4d.jpg]
Download: Link

Elbląg:

[Obrazek: ABB2Ouj.jpg]
Download: Link

Pomnik:

[Obrazek: myDLjyg.jpg]
Download: Link

Trawa:

[Obrazek: 0Ma3nXO.png]
Download: Link

Kamienica w Olsztynie:
[Obrazek: oMuJJtm.png]
Download: Link

Kiosk:
[Obrazek: IAyEvRF.png]
Download: Link

Sklep z "Ranczo":
[Obrazek: fW22NTk.png]
Download: Link

Blok ze sklepami:
[Obrazek: LscgqM7.png]
Download: Link

Stadion:
[Obrazek: u772ck6.png]
Download: Link

Przystanek z kioskiem:
[Obrazek: 5SU7AUg.png]
Download: Link

Pakiet drzew:

[Obrazek: sLB5dS0.png]

Download: Link
Źródło: Link

Szyb:

[Obrazek: r08S1C4.png]

Download: Link

Walec drogowy:

[Obrazek: BR2u9Ll.png]

Download: Link

Sprzęt do budowy dróg (Pakiet nr 1 /przetłumaczone z j. rosyjskiego/):

[Obrazek: W6LKM8X.png]

Żródło: Link
Download: Link

Sprzęt do budowy dróg (Pakiet nr 2 /przetłumaczone z j. rosyjskiego/):

[Obrazek: OXumFXp.png]
Źródło: Link
Download: Link

2-kierunkowy "invis street" (Mojej roboty):.
(pasuje do większości ulic)

[Obrazek: CbpTQ0B.png]

Download: Link

Uwaga: Plik z podkatalogu teksture warto przekopiować do katalogu Texture głównego z gry!

Dla chętnych zawsze dostosuję ten dodatek, w zależności od potrzeb i szerokości ulicy.
PS. Proponuję ustalać trasę "invis_sidem6", a potem zamienić go na "invis_side7" tak, aby nie było widocznych przykrych niespodzianek.

Znaczniki kierunku oraz lokalizator przystanku PKS:

[Obrazek: 5iciv6K.png]

Download: Link

Cmentarz:

[Obrazek: 9VNiFEB.jpg]

Download: Link


Moje drzewa:

[Obrazek: J9QzeLI.jpg]

Download: Link
Przedstawiam skonwertowany statyczny pociag EN57. Moze sie komus przydac do mapki:

[Obrazek: 7b2307705ee8a87bm.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=080a2b026...a815ee00b7

oraz na odchudzonych teksturach dla słabszych komputerów:

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=e201fdb54...a25ceba258
Dodaje jeszcze kosciol z Kudowy:

[Obrazek: da99e85d6eafe3b4m.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=a2c985011...aeb4720b57
Dworzec Olsztyn

[Obrazek: 29ea84f64637ff81m.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=ce1496e1d...e4f58ca90d
Wypowiem się bo widzę że cisza w temacie. Obiekty widzę konwertowane bez błędów ale najbardziej podoba mi się Kościół i ewentualnie pociąg, bo coś reszta to te tekstury takie słabe coś są, chyba ze mi się wydaje.
Ale nie zniechęcaj się.;)

Pozdrawiam8)
Moim zdaniem wszystkie obiekty jak najbardziej pasują do omsi.
Tekstury wcale nie są złe.
Dodaję Kościól Chrystusa Króla w Świnoujściu

[Obrazek: bfa9c0fefbab93e3m.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=d43b54265...b88c8e2eb2

/ Proszę o używanie znaczników hide do linków. - skawek /
Za ten kościół to już się postarałeś:D . +
Moim skromnym zdaniem obiekt przystanku nie powinien zawierać podłoża, gdyż to może się zawsze zmieniać (inny przystanek, inne otoczenie, no i inne podłoże). Również rozważyłbym rozdzielenie znaku przystanku od reszty elementów.
Zawsze można obniżyć obiekt o 1 w edytorze i już podłoża nie ma.;)
Jednak ja też jestem za tym.:)
Gdyby ktoś sobie życzył, to mogę mu rozdzielić podłoże od wiaty czy słupka. Jednak to tak wyglądało i nie chciałem psuć efektu. Na dodatek ludzie mają po czym chodzić.
Kiedyś gdy na mojej mapce na przystanku nie było podłoża, wywalał błąd. Gdy dodałem kawałek chodnika, błąd zniknął.
Stron: 1 2 3 4