Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Obiekty 3D

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.11.2015, 16:30 przez praiks.)

Projekt: Obiekty 3D
Autor: praiks


Opis:

Bramy

[Obrazek: wphP5EG.png]

Download: Link

Rozciągane żywopłoty i kamienica w Morągu

[Obrazek: ZTRgOgf.png]

Download: Link

Pakiet rozciąganych płotów i siatek

[Obrazek: PZgramG.png]

[Obrazek: msp1vTt.png]

[Obrazek: oB2nZ7u.png]

Download: Link

Domy jednorodzinne

[Obrazek: qd25YgU.png]

[Obrazek: 5L8r8u7.png]

Download: Link

Studzienka
[Obrazek: AmH5zjG.png]

Download: Link


Obiekty od FZ6723

[Obrazek: 91c934bd41341d45m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 474d32e51524dd3dm.jpg]
Download: Link

[Obrazek: d83220c5872d57c1m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 26cca6df2afd86b0m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 7e3b2f1db7c12c7cm.jpg]
Download: Link

2. Hotel

[Obrazek: 037ff6884aa3e44am.jpg]
Download: Link

3. Statyczny pociąg EN 57:

[Obrazek: 7b2307705ee8a87bm.jpg]
Download: Link

4. Kościoły

[Obrazek: da99e85d6eafe3b4m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: bfa9c0fefbab93e3m.jpg]
Download: Link

5. Dworzec Olsztyn

[Obrazek: 29ea84f64637ff81m.jpg]
Download: Link

6. Przystanki:

[Obrazek: 1999a3adee3fa18am.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 2fc6b5a44fe99480m.jpg] [Obrazek: b8967941508c723cm.jpg]
Download: Link

[Obrazek: d8d8e02b16195252m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: f62c3623ac0948f9m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: 500f29c636daee42m.jpg]
Download: Link

7. Szpital

[Obrazek: 43801c7b5fe0bde3m.jpg]
Download: Link

8. Budynki

Świnoujście::
[Obrazek: 17a041e786909b45m.jpg]
Download: Link

Warszawa:
[Obrazek: 1470db9ba07710b7m.jpg]
Download: Link

Śląsk:
[Obrazek: e0559d46d0db1168m.jpg]
Download: Link

[Obrazek: cb15544a424a2ef7m.jpg]
Download: Link

Garaże:

[Obrazek: c6ffb2d187582826m.jpg] [Obrazek: 8786d1f87a108551m.jpg]
Download: Link

9.Pozostałe obiekty

Płot i słupek:

[Obrazek: d08670bdd48b256am.jpg]
Download: Link

Słup energetyczny:

[Obrazek: 14558a7d255aba6em.jpg]
Download: Link

Maszt telefonii komórkowej:

[Obrazek: d982514331770897m.jpg]
Download: Link

Czarny maszt telefonii komórkowej

[Obrazek: c77ea6650bc1c7b3m.jpg]
Download: Link

Słupy telegraficzne:

[Obrazek: 5k4d.jpg]
Download: Link

Elbląg:

[Obrazek: ABB2Ouj.jpg]
Download: Link

Pomnik:

[Obrazek: myDLjyg.jpg]
Download: Link

Trawa:

[Obrazek: 0Ma3nXO.png]
Download: Link

Kamienica w Olsztynie:
[Obrazek: oMuJJtm.png]
Download: Link

Kiosk:
[Obrazek: IAyEvRF.png]
Download: Link

Sklep z "Ranczo":
[Obrazek: fW22NTk.png]
Download: Link

Blok ze sklepami:
[Obrazek: LscgqM7.png]
Download: Link

Stadion:
[Obrazek: u772ck6.png]
Download: Link

Przystanek z kioskiem:
[Obrazek: 5SU7AUg.png]
Download: Link

Pakiet drzew:

[Obrazek: sLB5dS0.png]

Download: Link
Źródło: Link

Szyb:

[Obrazek: r08S1C4.png]

Download: Link

Walec drogowy:

[Obrazek: BR2u9Ll.png]

Download: Link

Sprzęt do budowy dróg (Pakiet nr 1 /przetłumaczone z j. rosyjskiego/):

[Obrazek: W6LKM8X.png]

Żródło: Link
Download: Link

Sprzęt do budowy dróg (Pakiet nr 2 /przetłumaczone z j. rosyjskiego/):

[Obrazek: OXumFXp.png]
Źródło: Link
Download: Link

2-kierunkowy "invis street" (Mojej roboty):.
(pasuje do większości ulic)

[Obrazek: CbpTQ0B.png]

Download: Link

Uwaga: Plik z podkatalogu teksture warto przekopiować do katalogu Texture głównego z gry!

Dla chętnych zawsze dostosuję ten dodatek, w zależności od potrzeb i szerokości ulicy.
PS. Proponuję ustalać trasę "invis_sidem6", a potem zamienić go na "invis_side7" tak, aby nie było widocznych przykrych niespodzianek.

Znaczniki kierunku oraz lokalizator przystanku PKS:

[Obrazek: 5iciv6K.png]

Download: Link

Cmentarz:

[Obrazek: 9VNiFEB.jpg]

Download: Link


Moje drzewa:

[Obrazek: J9QzeLI.jpg]

Download: Link

[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
 Podziękowania za post: skyliner(+1) , solarisjanek(+1) , PiotrEKrobiCZ(+1) , ksrk(+1) , Olibus(+1)
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2013, 18:09 przez praiks.)

Przedstawiam skonwertowany statyczny pociag EN57. Moze sie komus przydac do mapki:

[Obrazek: 7b2307705ee8a87bm.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=080a2b026...a815ee00b7

oraz na odchudzonych teksturach dla słabszych komputerów:

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=e201fdb54...a25ceba258
Dodaje jeszcze kosciol z Kudowy:

[Obrazek: da99e85d6eafe3b4m.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=a2c985011...aeb4720b57
Dworzec Olsztyn

[Obrazek: 29ea84f64637ff81m.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=ce1496e1d...e4f58ca90d
 Podziękowania za post: MAZak(+1) , Jakuba(+1)
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.07.2013, 19:20 przez Adaminio10.)

Wypowiem się bo widzę że cisza w temacie. Obiekty widzę konwertowane bez błędów ale najbardziej podoba mi się Kościół i ewentualnie pociąg, bo coś reszta to te tekstury takie słabe coś są, chyba ze mi się wydaje.
Ale nie zniechęcaj się.;)

Pozdrawiam8)
Profesor w dziedzinie OMSI. 8)





Odpowiedz

#4

Moim zdaniem wszystkie obiekty jak najbardziej pasują do omsi.
Tekstury wcale nie są złe.
[Obrazek: 20SywnD.png]
Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.07.2013, 17:39 przez skawek.)

Dodaję Kościól Chrystusa Króla w Świnoujściu

[Obrazek: bfa9c0fefbab93e3m.jpg]

DOWNLOAD: http://hostuje.net/file.php?id=d43b54265...b88c8e2eb2

/ Proszę o używanie znaczników hide do linków. - skawek /
 Podziękowania za post: skyliner(+1)
Odpowiedz

#6

Za ten kościół to już się postarałeś:D . +
[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
Odpowiedz

#7
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.07.2013, 23:12 przez praiks.)

Przystanek PKS

[Obrazek: 93d89e9bc40bdce1m.jpg]

i troszeczkę zmieniony

[Obrazek: 1999a3adee3fa18am.jpg]

DOWNLOAD 1: http://hostuje.net/file.php?id=931bf88bd...20a870e214

DOWNLOAD 2: http://hostuje.net/file.php?id=30e60f27b...3d10dc3c44
Odpowiedz

#8

Moim skromnym zdaniem obiekt przystanku nie powinien zawierać podłoża, gdyż to może się zawsze zmieniać (inny przystanek, inne otoczenie, no i inne podłoże). Również rozważyłbym rozdzielenie znaku przystanku od reszty elementów.
Odpowiedz

#9

Zawsze można obniżyć obiekt o 1 w edytorze i już podłoża nie ma.;)
Jednak ja też jestem za tym.:)
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz

#10

Gdyby ktoś sobie życzył, to mogę mu rozdzielić podłoże od wiaty czy słupka. Jednak to tak wyglądało i nie chciałem psuć efektu. Na dodatek ludzie mają po czym chodzić.
Kiedyś gdy na mojej mapce na przystanku nie było podłoża, wywalał błąd. Gdy dodałem kawałek chodnika, błąd zniknął.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości