Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 8 Głosów - 4.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Obiekty 3D
Autor Wiadomość

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #1
Obiekty 3D
Projekt: Obiekty 3D
Autor: praiks


Opis:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Spons_ w dniu 03.08.2015 o 08:49 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.



[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.11.2015 16:30 przez praiks.)
30.06.2013 10:31
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: skyliner , solarisjanek , PiotrEKrobiCZ , ksrk , Olibus

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #2
RE: Obiekty 3D
Przedstawiam skonwertowany statyczny pociag EN57. Moze sie komus przydac do mapki:

[Obrazek: 7b2307705ee8a87bm.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

oraz na odchudzonych teksturach dla słabszych komputerów:

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Dodaje jeszcze kosciol z Kudowy:

[Obrazek: da99e85d6eafe3b4m.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Dworzec Olsztyn

[Obrazek: 29ea84f64637ff81m.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2013 18:09 przez praiks.)
01.07.2013 18:05
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MAZak , Jakuba

PROFESOR
Użytkownicy
Liczba postów: 148
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 43
Post: #3
RE: Obiekty 3D
Wypowiem się bo widzę że cisza w temacie. Obiekty widzę konwertowane bez błędów ale najbardziej podoba mi się Kościół i ewentualnie pociąg, bo coś reszta to te tekstury takie słabe coś są, chyba ze mi się wydaje.
Ale nie zniechęcaj się.;)

Pozdrawiam8)


Profesor w dziedzinie OMSI. 8)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.07.2013 19:20 przez Adaminio10.)
25.07.2013 19:20
Szukaj postów Cytat

WIP
Zasłużeni
Liczba postów: 162
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 254
Post: #4
RE: Obiekty 3D
Moim zdaniem wszystkie obiekty jak najbardziej pasują do omsi.
Tekstury wcale nie są złe.


[Obrazek: 20SywnD.png]
25.07.2013 21:12
Szukaj postów Cytat

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #5
RE: Obiekty 3D
Dodaję Kościól Chrystusa Króla w Świnoujściu

[Obrazek: bfa9c0fefbab93e3m.jpg]

DOWNLOAD: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

/ Proszę o używanie znaczników hide do linków. - skawek /

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.07.2013 17:39 przez skawek.)
27.07.2013 16:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: skyliner

Ależ on żre koperek
Zasłużeni
Liczba postów: 579
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 430
Post: #6
RE: Obiekty 3D
Za ten kościół to już się postarałeś:D . +


[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
28.07.2013 20:17
Szukaj postów Cytat

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #7
RE: Obiekty 3D
Przystanek PKS

[Obrazek: 93d89e9bc40bdce1m.jpg]

i troszeczkę zmieniony

[Obrazek: 1999a3adee3fa18am.jpg]

DOWNLOAD 1: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

DOWNLOAD 2: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.07.2013 23:12 przez praiks.)
28.07.2013 21:58
Szukaj postów Cytat

Zawieszony
Zawieszeni
Liczba postów: 187
Dołączył: 12-2012
Post: #8
RE: Obiekty 3D
Moim skromnym zdaniem obiekt przystanku nie powinien zawierać podłoża, gdyż to może się zawsze zmieniać (inny przystanek, inne otoczenie, no i inne podłoże). Również rozważyłbym rozdzielenie znaku przystanku od reszty elementów.

29.07.2013 00:58
Szukaj postów Cytat

Jelcz S. A.
Użytkownicy
Liczba postów: 388
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 135
Post: #9
RE: Obiekty 3D
Zawsze można obniżyć obiekt o 1 w edytorze i już podłoża nie ma.;)
Jednak ja też jestem za tym.:)


[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
29.07.2013 07:55
Szukaj postów Cytat

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #10
RE: Obiekty 3D
Gdyby ktoś sobie życzył, to mogę mu rozdzielić podłoże od wiaty czy słupka. Jednak to tak wyglądało i nie chciałem psuć efektu. Na dodatek ludzie mają po czym chodzić.
Kiedyś gdy na mojej mapce na przystanku nie było podłoża, wywalał błąd. Gdy dodałem kawałek chodnika, błąd zniknął.

29.07.2013 10:18
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: