Strefa OMSI

Pełna wersja: Kołbiel i okolice
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
W tym przypadku przydałoby się coś takiego jak splin na brzeg trylinki, z teksturą gdzie kawałek jest zasypany piaskiem, żeby stworzyć wrażenie płynnego przejścia z drogi w pobocze. Z resztą to samo dotyczy asfaltu, jest też splin z pourywanym asfaltem z jednej strony, można go tu dać. Klimat jest przedni.
Mam pytanie, jakie zamierzasz dodać do mapy autobusy AI? Ogólnie w Mobilis Mińsk Mazowiecki jeżdżą różnego rodzaju Setry, np. S215 UL lub nowsze S 31X UL, a mniejsze to Iveco Kapeny Urby, ale do sceny OMSi na razie takiego autobusu nie ma, myślę, że Jelcz Vero w malowaniu Mobilis, które wygląda tak, jak na zdjęciu byłoby spoko. Mógłbyś ew. dać jeszcze Karosę C954 lub jakiegoś Jelcza L100.
[Obrazek: thumb_DSC04773.JPG]
(11.12.2016 13:01)mati555 napisał(a): [ -> ]Spojrzałem na pierwszy i screen i moja pierwsza reakcja: "Nieeeeeeeeeeeee" :iksde:
Poza tym, wydaje mi się, że trylinkę kładzie się z krawężnikiem.
Dobrze się wydaje patrząc na screeny z GSV wyraźnie widać krawężniki,co prawda stare pokrzywione ale istnieją.
Czy o mapie już wszyscy zapomnieli? Zdecydowanie tak - ja również;) Jednak nadszedł taki moment, w którym sobie o niej przypomniałem i ponownie tworzyć zacząłem!

W ostatnich dniach coś tam lepię nad okolicami Cmentarza w Kołbieli, doszło 400 metrów trasy.

[Obrazek: KtL6OQu.png]
Czy te płyty nagrobne nie będą aby zabójcze dla wydajności? Proponowałbym użyć tych od Kubula;)
@up: Też miałem nad tym rozkminę:P chociaż ich nawaliłem około 250 to spadków fps-ów jak na razie nie doświadczyłem. Jeśli w finalnej wersji z ruchem AI i wszystkimi bajerami będzie słabo z wydajnością, to się nad cmentarzem pochylę;)
Po co aż tyle tego, 2 - 3 by wystarczyły. No i u Kubula masz normalne płyty nagrobne, a nie jakieś stare poewangelickie:P
Stron: 1 2
Przekierowanie