(20.12.2016 18:02)Pitoras napisał(a): [ -> ]Więc tak, mały postęp w pracach, doszło parę domów i las taki bardziej typowo Polski
Według mnie bardzo ładny odcinek trasy, ale zdecydowanie bardziej klimatyczne byłyby tu choinki, a nie drzewa z tak wysoko ustanowioną koroną.
Krawężnik jest OK, ale zdecydowanie za wysoko.
Krawężnik obniżyłem. Do lasu dodałem też inne drzewa, dzięki czemu te 'gołe' pnie tak nie walą po oczach
Jakieś pomysły aby drogę ukazać że swoje lata już ma za sobą?
@Lubel: Wzorowałem się na tej pętli
Weź te łaty zrób bardziej okrągłe, jak droga ma być prosta to dziury zasypane asfaltem, a nie ładnie cała łata zrobiona.
Pod asfaltem może być kostka brukowa lub ziemia.
Albo po prostu, pewien odcinek zrób ziemisty (nierówny totalnie) i znaki ostrzegające o tym, gdzieś w Polsce takie coś widziałem.
Wszystko ładnie wygląda, ale jedyne co mi nie pasuje to przejście z asfaltu w pobocze, jest równe jak od linijki, nie wygląda to realistycznie.
W sumie asfalt wygląda na w miarę nowy. Nie raz widziałem takie równe przejścia, ale klimatu dodałyby pojedyncze ślady błota na asfalcie wychodzące z pobocza, że tak niby autobus się mijał i zjeżdżał na pobocze.
Może spróbowałbyś zrobić takie przejścia między poboczem a asfaltem, jak np. na mapie Podmiejska?
Coś w tym temacie będę kombinować
@Lubel: Raczej nie zeżrą FPSów, bo z tego co pamiętam to zwykły obiekt, taki sam jak nieruchomy busz. Dodany jest tylko skrypt na obracanie go wokół osi.
Co do mapy, to przy wyjeździe z Piekar nie podoba mi się ten rząd kamienic z apteką i innymi sklepami, chyba jest nieco zbyt duży do tak małej wsi.
W 3:03 po prawej lewituje choinka, tuż przy drodze.
Poza tym ciekawie i czekam na dalszy rozwój mapy.